JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, February 28, 2015

#Blogger talk: Kawan di Sosial Media

Assalamualaikum readers! 

Walaweyyy lamaaa gilaaa tak berbelog. Banyakkkk sangatt sangat laa yang aku nk share dengan korg semua sebenarnya. Especially yang penah follow blog aku n baca blog aku. Hikhik. Tapi takpee kita hold duluuuu citer tu sebab skrg niii gang Sahabat Blogger dah adakan segmen baru. Aku setuju sangattt sbb baru naik mood nak berblog macam zaman 2010, 2011 dulu.hehe 


Tajuk minggu ni untuk blogger talk ialahh KAWAN DI SOSIAL MEDIA :)
bila kau dah sign up facebook, twitter, instagram,blog confirm kau akan jumpe golongan sosial media ni.haha kau tak face to face pun dengan dia. Tapi kau dah jadi kawankadang2x baru 2,3 hari kenal kat facebook dah boleh ngam maybe sebab minat yang sama atau satu kepala la. Leh masuk orang kata kan. bila dah ngam mula la n jumpa semua last last jadi bestfriend. Hehe. Suwitkan? 

Kawan sosial media aku mostly kenal dari berblog. Dulu zaman blog tgh up, dari situ la active n join gibe away bagai. Tak lupa aku pun ada jgk buat contest give away. Hadiah akutime tu contact lens. Sebab dulu aku jual contact lens korea. Tak lupa jugak penah jadi sponsor utk giveaway org lain.haha. tp tak bape lama semua sepiiiii. 

Antara kawan sosial media yang aku dah jumpe mcm nadia khan. NK ni kenal kat fb sbb dia cantik. Tup tuppp masuk diploma satu kolej. Terus jadi kawan and guess what tak lama lagi dia nak naik pelamin tewww.hehe. irine nadia, kenal dia dr zaman myspace kwn kpd kwn ai. Hari ni opening butik diaaa frust tak dapat pegiii. Kak fatin liyana penah jumpa masa wedd irine. Ksp amal khairul pen merah penah jumpaaaa masa tgh active berblog. Dulu ksp n amal rajin jgk dtg unikop lepak2x dgn dorg. kawan-kawan masa tengah active jadi talent dulu. G photoshoot kt outdoor. Tapi semua cam aku cakap la dah sepim ke aku yang menyepi? Haha. Tapi ada sorg aku dulu rapat gak dengan mamat ni dulu masa belum tunang n kawin. Eh dh kawin? Hahaha. Cisss, amin. Aku pung pang pung pang kat whatsapp fb twitter je. Jumpe tak penah2x lagi. Haha. Asal nak jumpa xde dapattttt ada hal la itu la ini la.haha

xpelah yang penting, kita penah kenal dorg. Satu kenangan. Yang kekal jadi kawan tu satu bonus untuk kita!  :)

Aku rasa sampai sini dulu entry untuk segmen ni. Ni pun update pakai handphone dalam kereta. Skrg dh sampai pd.gigih jugak update sebab hari ni last update untuk segmen ni. Kang xsempat join pulakkkk.haha


See youu again! Thanks for reading! last but not least let get to know each other again 😊

2 comments:

Wan Nuramia Meor (AmiA) said...

wahhhhh... pengantin baru pon join... :) congratulation btw... hihihi

Kirin Selama Perak said...

Kami bukan taknak melepak tapi malas kacau bini org ni. Eh!!