JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, June 8, 2014

SABAR

Assalamualaikum

sabri = sabar

punnnnn, sempat lagi tu.hehe. 

sebenarnya hati ni rasa nak sangat mengarang kat blog mcm dulu-dulu. tapi ada satu halangan, halangan yang tak pasti. kenapa aku cakap tak pasti? sebab halangan dia bukan sebab aku busy or whatsoever, tapi aku ada satu statment dalam minda ni bila nk update blog. iaitu "ada orang menyampah tak aku update-update ni?"

hahaha. macam kelakarkan, actually bukan blog saja, even kat facebook, aku jarang update status yang ke arah personal pasal diri aku. hmm, tapi a few last day aku abaikan statement aku tu,aku wat bodoo je and aku update jee.haha. tapi lepas update aku jadi malu. kalau mcm dlm keadaan sedar, aku baca balik macam memalu,aku akan padam status tu. mihmih. dekat twitter lagi la, hilang terus aku. sebab application tu xde dalam hp kan, jadi memang xdelah aku nak rajin bukak dekat laptop semata-mata nak bertweet

aku rasa bagus jugak sebenarnya statement yang ada ni. at least aku takdelah over sangat macam dulu dedahkan hal personal aku. *menyesal*

so dekat blog ni pun, kalau nk cerita pasal aku dengan tunang aku pun, hailah aku fikir dua tiga kali jugak la. biarlah aku simpan je yang sweet sweet tu. BAHAHA. at least aku takde buat orang yang mungkin belum ada pasangan atau ada pasangan tapi belum ke arah tawen tawen ni rasa sedih ke, jeles ke, atau rasa macam nak muntah tengok aku dengan tunang aku kan. well, rambut sama hitam, hati kaler lain-lain kan.
tapi kalau aku rasa benda tu sekali sekala aku share, it doesnt matter kot aku rasa. bahaha. 
so senang citer ada dua. aku tak nak share tapi aku nak share. so, untuk adilkan diri aku, ada part aku share, ada part aku tak share. hehe.

sebenarnya aku nak bercerita pasal kehidupan yang perlu banyak kesabaran. tapi kawan aku dah email keje yang aku kena buat kan. so aku tak jadilah. nanti la aku nk membebel kat blog sendiri. sebab blog aku kan, aku punya suka la nak berhenti menaip kat memana pun kan. haha. 

nahhh belanja satu gambarrrr itewwwww!


spek mak nenek kita pegi beli. nyesal pulop rasa. tapi takpelah, baru rareeee! haha. 
good night readers :)

No comments: