JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, April 18, 2014

WIRDA MEMBEBEL

Assalamualaikum semuaaaaa
selamat ketengah malam kepagian. jam menunjukkan tepat 3.40 minit pagi. tapi aku masih lagi berteman handphone, laptop, bunyi keyboard yang sedang ditaip-taip sekarang ni dan bunyik kipas (rumah saya takde aircond, tak macam rumah kome semua) 

tepek gambar sendiri kat blog sendiri korang takde masalah kan? :'D

tak boleh nak tidur, banyak benda difikiran. sekarang ni tengan cuti sem. habis kelas, ahad ni terus ada quiz and test HARI HARI sampai hari khamis. COMMON TEST u knowwww, banyak percent dia tu. tapi as usual  bila duduk rumah, mana boleh nak study, just overview cenggitu je, dengan harapan balik sabtu ni pulun semua. kau rasa aku mampu? ntah. aku sendiri kurang pasti. pemalas tahap cicak berak kapur dah ni. dah gatal nak kawin sangat kot wirda ni. tu yang malas mengaji. *gaya orang orang tua* hahaha. 

okay aku tak gatal ye. aku cool je. cumanya, rumah bukan tempat aku belajar laaaa. dari dulu lagi kan. so apa yang penting kerjaaasamaaa! Inshaa'Allah boleh buat. lepas tu fikir, bila nak pindah puncak alam ni? dah tak sanggup nk cuti jumaat sabtu. haish, ahad walaupun satu kelas je, tapi tetap menganggu jadual pergi balik kl-segamat, segamat-kl :P 

lepas tu fikir, camne nak jadi cantik macam  atita haris ke, kak migha orang utagha keee. eh bukan tak bersyukur. lumrah oghang peghengpuang memang sukeng bendeng yang cantingggggg :P

paling utama, selalu tanya diri sendiri, bila nak berubah imej ni wirda? bila nak sempurna kan apa yg sepatutnya disempurna kan. uhuk. Inshaa'Allah, slow slowww kannn. kena sorok baju yang lelama ni, jgn kasi pakai *tapi pakai jugak bila dah habis geledah semua almari aku, adik aku bla bla bla*. so my fiance, sila belanja baju baru untuk saya! :D

cakap pasal tunang aku tu, rindu pulaks. hahaha

OKBAI UOLS. wirda nak layan lagu, lepas tu wirda nak tidur, kalau wirda tak tidur jugak, uols semua jerit dalam blik uols cakap "WIRDAAAA CANTIK COMEL CUTE MIUT TIDOOOOO LAAAAAA!!" kuat kuat tau, sebab wirda takut wirda tak dengar. nanti sian kat korang. hahhaa. Ya Allah, apa yang berlaku ni? apa yang aku taip ni. dah banyak sangat melalut niiii. rasanya perlu stop menaip tapi tangan ni lincah pulak duk menaip ni. apa yang terkeluar dekat minda terus tulis. eh kena stop ni. eh tolong la. eh . *PANGGGGG*

OKBAI UOLS KALI KEDUA! 

 

No comments: