JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, February 24, 2014

mana janjimu?

Assalamualaikum

tahu tak entry ni bukan entry jiwang pun. apatah lagi entry untuk meluahkan rasa kesal dalam percintaan. bahaha. sebelum cuti sem tempoh hari, kemain aku bersemangat ingat nak update entry-entry yang lepas-lepas tu. tapi last-last laptop gua buat hal, haaa ini baru okay. melayang RM 300 wa. haih.

okay sebelum tu nak ucapkan terima kasih kepada "anon" yang saya tak tau. ada tegur saya pasal entry 2012 kalau tak silap. pasal saya ada cerita yang saya ada buat solat hajat lepas waktu subuh. oh TERIMA KASIH banyak-banyak sebab saya baru tahu, lepas subuh tak boleh buat solat hajat, kerana hukumnya HARAM. sedara tu cuma tegur dan berkongsi. Alhamdulillah, ada orang sudi tegur kita walaupun  entry tu dah bertahun. hihi. harap awak yang komen tu baca la :p btw, macam mana test jpj awak tu? hehe. 

back to the story, banyak sangat benda yang berlaku sepanjang cuti sem ni. since cuti sem ni tak habis lagi kan, so lepas cuti sem la aku nak gossip gossip dengan uols tu. sekarang ni pun tengah busy sikit. busy apaa? busy adalaaaaaaaaaaaa. tunggguuuu~ haha ;p

adios amigos readers! 
*tetibe*

No comments: