JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, November 1, 2013

HELLO NOVEMBER!



Assalamualaikum

wadap wadapppp uols. lama kot tak berblogging. tak berkesempatan dengan kesibukan kehidupan seorang pelajar nia. makin dikejar masa, makin lari. sedar tak sedar, sekarang ni dah masuk november, dimana lagi sebulan sahaja lagi nak berakhir 2013! di mana lagi sebulan je lagi nak FINAL EXAM untuk pertama kali dalam life degree ni. cuak? sangat weiii, sebab subject tough-tough. kena pulak macam belajar sendiri kan. paling risau of course FAR 400. fuhhhhh >.<

untuk permulaan november ni. aku kuatkan diri untuk tak balik Ampang. dhiya, fera, and anis balik. tinggal aku and jat je yang tak balik KL. Sebab nextweek hari rabu dah common test, so tak berani nak pertaruhkan masa demi balik kl. ala rumah tak lari pun, minggu depan baru aku lari balik. hekhek. paling best, cuti seminggu terus! yay! seee seee, berkorban la sikit kan utk pelajaran. harapan aku untuk common test, aku boleh buat yang terbaik, aku tak nak main-main since aku tahu subject agak tough + aku kat kelas selalu memain. so nak catch up semua tu of course amik masa. 

kenapa cuti seminggu? UITM kasi cuti ke? sebab common test? haha, idookkkk la. dapat pengecualian kelas, sebab semua nak KONVO untuk DIPLOMA ni! yippiiiii!! first time nak pakai jubah, topi, nak dapat bunga. nak amik gambar baling topi tuuuu. hahaha. excited gilosss ok. paling baik lecturer maf aku, bila kita bincang pasal replacement kelas, dia cakap

"kenapa uols nak kena fikir sekarang? enjoy dulu awak semua punya konvokesyen!" hehehehe
lepas dah enjoy baru kita fikirkan. hehehe. TQ Madam :)

okaylah, iols nak sambung siapkan assignment CTU iols la. kalau tak siap, tak boleh la nak start study. good bye belog ku. nanti lepas konvo iols update ye. 


semalam tengok highland tower. hmm, not bad la. takut la jgk bagi aku sampai aku nak pergi toilet pun takut cuma aku curious, cerita tu based on cerita betul-betul terjadi or hanya lakonan atau tambahan dari cerita benar then dia tambah untuk lebih menarik. haa sesapa tahu cer citer. sebab mind set aku, fikir tu benda betul-betul jadi, itu sebab tahap penakut aku meningkat. haha

oh sebelum untuk, nak promote ni. adik wirda menerima terima tempahan jahit manik tau. korang nak tempah untuk tunang ke, nikah ke. dia boleh buat. kalau beminat boleh je whatsapp wirda dekat 012-9356395
nanti wirda kasi number dia dekat uols k. 
selain daripada amik tempahan, adik wirda jugak jual bawal lace RM 25 sahaja sehelai. boleh pilih colour tudung and lace yang berkenan pada korang ok. cepat-cepat la kalau berminat, sebab customer berduyun-duyun, nanti kena tunggu turn lambat pulaks. hehe :)

hasil tangan adik wirda, widya. tempahan dari customer :)
 tambahan, wirda pula ada menjual black mask shiseido untuk 30pcs hanya RM25 sahaja. price tu dah termasuk dengan kos penghantaran tau. murah kan? so, sapa nak boleh la whatsapp wirda kat number atas tu :) mask ni bagus untuk keluarkan black head even white head korang, bila pakai korang akan nampak sendiri benda tu keluar dan melekat dekat mask korang. of course, muka tambah bersih dan lebih cerah :)

THANK YOU
^___^

No comments: