JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, August 27, 2013

WISH HIJAB, ONLINE SHOP UNTUK PARA GADIS :)

Assalamualaikum

Alhamdulillah, sebenarnya bersyukur sangat. walaupun mula dengan kecil-kecilan tapi aku tahu, ini adalah permulaan yang baik.

actually nak update pasal WISH HIJAB . Sebenarnya, wirda and kawan wirda baru sahaja mulakan busines tudung ni. WISH itu adalah gabungan nama aku WIRDA dan SHYLA. makna pun baik apa, sebab benda ni memang impian aku selama ni. hihi

so kami sebenarnya dah mula business dari minggu lepas lagi, dan ALHAMDULILLAH sangat sangat, first batch kami, dalam masa 2 hari 90% habis terjual. dan dan dan, kami baru je update stock baru yang dinamakan CANDY SHAWL . baru update hari ini, dan Alhamdulillah 50% dah SOLD OUT! yay. thank you my customer :')

so kepada yang belum lagi like and usha product kami. jangan tunggu lama-lama okay! grab while stock masih ada! harga untuk candy shawl ini hanya RM20 SAHAJA!

ada warna yang menarik dan ceria untuk gadis-gadis diluar sana pilih okay. 


saya dan partner saya sangat berterima kasih kepada yang support kami! THANK YOU SO MUCH! yang belum like page kami boleh la start like dah. hehehe



order boleh membuat melalui inbox fb wirda/shyla 
whatsapp : 012-9356395 / 018-2866461
atau 
email ke wirdawahid@gmail.com


cepat-cepat grab candy shawl dari kami! JOM ORDER! ;)