JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, July 14, 2013

BEHIND THE SCENE

Assalamualaikum

hollaaaaaa keeekerssss! ehh silap channel.

ehem2x, hollaaaa readersssss. gitewwww. membajet sekejap 

kalau perasan, tahap pemalas aku menghapdate blog, jarang aku tepek muka cute aku ni. so hari ni aku nak tepek. WALAUPUN aku tahu korang menyampahkan, takpela. i suka apa. lalala

ni semua gambar-gambar di belakang tabir shoot untuk online shop Adore Ava Scarf

zasss!
tengah di transform menjadi diva. hasil tangan kak yan! yay kasi tepukan sikit.


taraaaaaa~  bajet-bajet arab sikit. *eh arab ke? 




behind the scene. *kemain 


behind the scene lagi *kemain lagi

taraaaaaa! pic-pic behind the scene ni shyla yang amikkan. kalau takde shyla, takdelah gambar-gambar macam gini. ekekeke. tq shylaaa! lebiuuuu lebihhh :*

 niaaaa shyla. berzaman tak bergambar bersama dengan dia. bila ada peluang tu apa lagi kann, tapi xbanyak jugak, sebab tak berapa nak sempat. aku pun tiem tu tengah kejar masa nak habis kan tudung-tudung shoot tu kan.

 

boleh dapatkan tudung ni dekat Adore Ava Scarf jangan lupa support and like okay! kalau nak order, boleh buat di SINI







okay itu je, babai ;')

2 comments: