JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, June 18, 2013

KEJUTAN DARI AWAK :")

Assalamualaikum

*sambil senyum sengih-sengih sesorang*

entry ini hanya sekadar coretan biasa-biasa sahaja.

saya cuma nak cakap terima kasih awak. soalan yang tak pernah di jangka akan ditanyakan dalam tahun ni. hihihi

seronok? gila tak seronok. cuma depan awak saya cover-cover sikit sebab saya malu. muahaha

InShaa'Allah, niat kita berdua dan ke dua belah family dipermudahkan. hiihi

and

saya harap saya adalah yang terakhir untuk awak hingga ke jannah :)

saya rasa bahagia sangat, dan bersyukur. air mata yang keluar dulu terubat awak. kalau ada jodoh semuanya tak ke mana kan. semuanya masih awal, perancangan awal tahun dah pun berubah, ganti dengan yang lebih bermakna.

awak, saya nak jadi yang terbaik untuk awak. saya akan cuba sehabis mungkin.
awakkkkk saya eksaiteddd niii *bisik dalam hati sambil mata pandang dia* hehehe
 

mungkin saya update tak jelas, mungkin korang boleh agak. saya pun tak tahu. cuma saya minta doa kalian semua, doakan semua urusan (apa jua jenis urusan) saya dan keluarga dipermudahkan.huhu



No comments: