JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, June 24, 2013

FACEBOOK DI HACK!

Assalamualaikum

hari ni sehari suntuk aku sedang berusaha mendapatkan kembali facebook aku. aku tak berapa tahu sesuai ke tak term HACK tu. sebab sebenarnya, pagi tadi aku nak bukak fb dekat bb, tapi tak boleh. balik kerja, try bukak kat laptop. pun xboleh. dia cakap pukul 2.48 pagi semalam aku dah tukar password. GILA! mana ada aku tukar. aku xtau sapa punya kerja, aku try tanya sabri, kot la dia tukar, tapi aku tahu takde maknanya dia nak tukar. sebab tanya dia, sebab dia sorang je tahu fb aku. hmmm

lepas pada tu, aku try reset balik password. tapi aku lupa email yahoo aku punya password. memang gasak la. then aku try another way. hmm, sekarang cara tu kena tunggu dalam masa 24 hours. lepas pada tu aku boleh bukak balik

tapi tu email baru la, bukan yahoo dah. aku tukar gmail. guna current email yang aku guna sekarang. senang, cuma aku takut sekarang, takut bila dapat bukak, bukan fb lama, tapi fb yang cam baru sign up. okay serius tak nak. aku akan try jugak dapatkan fb lama

and serius tak tahu sapa punya kerja. yang penting, kau memang takde kerja. geram aku dengan orang yang buat fb aku mcm tu, nak fb, sign up la sendiri. kenapa perlu tukar password aku? sapa yang tengah seronok dajjal aku ni? pffftttt!

sedih bila buka fb sabri, tgk kat message. message yang aku hantar semua tak boleh bukak, sebab katanya report as abusive or marked as spam. tak konghajo? haha. sakit hati gilos. 

esok baru tahu fb lama atau tak yang aku bakal dapat., tapi aku rasa fb lama, cuma email je tukar. tak secure betul la. pandai bebenor dorang ni menghack. 

No comments: