JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, January 5, 2013

SELAMAT BERTUNANG!

Assalamualaikum

al-kisah diberi cerita ni sudah agak lama berlalu.

tanggal 2 september 2012, abang aku hencek ruzafiq selamat ditunangkan bersama pasangannya cik amirah najwa. apa yang aku eksaited sangat ni, sebab jalan cerita cinta dorang lebih kurang jalan cerita aku.ahaks ;p
dorang kenal since sekolah lagi, hampir 7 tahun jugak bercinta. sama x? sama x dengan kisah aku?haha!
tahniah korang dua. doakan aku plak wei! erk? :P


zaman sekolah dan sekarang :)


senyum mak aku nak dapat menantu. yela kak mira la satu2xnya menantu perempuan dia.sebab abg aku sorg je lelaki dalam family ;p





ma sarungkan cincin 


senanya abg aku xnk dtg pun masa majlis tunang. ntah apa yang merasuk dia kan, tapi aku pujuk suruh dtg. tapi tunang dia tak tahu pun dia datang, pas majlis org tgh tangkap2x gambar abg aku sampai dari kedah :)
supriseeeeeee ;p


suka pic nie, memaluu gituuu ;p


yang purple berbaris belah kiri tu ,semua keluarga belah lelaki.


motip sangat. yang belah kiri sekali tu kak nana. dia yang uruskan pelamin and photographer untuk majlis tuanng ni :)


cantik ok! :)


haha, depan sekali tu paksu aku. haaa tu aku n adik aku. eksaited muka :P
haah kecik tak nampak.hahaha -.-


hidung kami sama x? wakakaka :p


family






oh ye sebelum wirda habiskan entry kali ni. wirda nak bagitahu, sesiapa yang  memerlukan khidmat pelamin sahaja untuk tunang/nikah. boleh contact wirda kat fb. wirda ada kawan yang buat pelamin untuk itu. pelamin dalam gambar ni pun, dia la yang uruskan.hehe. nak kenal sapa? tengok balik gmbr second last yang belah kiri.haa.dia la. harga sangat sangat murah! range harga dalam rm250-450 sahaja. 

korang boleh cari pelamin idaman korang, dan bagi gambar. dia akan buat mcm yang korang inginkan.
so, sesiapa yang berminat inbox je wirda ok! wirda akan direct bagi personal contact kakak nana tu :)



1 comment:

L said...

sweetnye.. 7thun bercinta.. akhirnyaa. tungguh nk menikah je kan.. semoga abg awak bhgia sentiasa.. =)

jom singgah baca.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2013/01/allah-maha-penyayang.html