JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, January 6, 2013

PERNAH RASA TAK?

Assalamualaikum

semua dok buat apa? sibuk tengok AJL ketewwww? kita pun tengok jugak. kejap-kejap je. tu tengah heboh la abg aaron saya dukung adira. ala tak jeles pun la. dukung je baru. blurp!

niaa,skip kejap tengok AJL nak update blog. korang pernah rasa tak apa yang aku dah rasa ni? eh tak bagitahu cmne nak tahu kan? meh aku citer. tapi janji jangan gelak and kutuk tau? aku pun tak tahu kenapa aku berperangai macam ni.

tadi lepas aku balik dari festival city dengan wawa tengok minyak dagu. oh ya, citer tu. okay la jugak nak dibandingkan dengan orang minyak vs pontianak. memang jauh beza la. ada la jugak pengajaran. at first aku tak tahu pulak citer minyak dagu tu citer hantu. nak masuk wayang baru tahu.haha. hantu la sangat, sambil tengok sambil gelak ok. okay focus!

lepas balik tu, aku teringin teringin teringin la sesangat nak makan durian crepe. TAK TAHU KENAPA NAK SANGAT. aku pun tweet la sapa tahu kat mana nak cari durian crepe. tapi jawapan menghampakan. aku serius, dok buat main. aku pun bb, sesiapa yang tahu, ada yang kata hari selasa je ada. last-last aku mesej classmate aku. dia kata ada. tapi kat shah alam. aku dah sedih, pastu dia kata kat sg wang and mid valley ada. haaa aku terus suka gila-gila. aku dah tak sabar nak makan ni. aku pun kol la sabri, sebelum aku kol dia aku ada mesej dia mintak dia carikan, tapi dia sendiri pun tak tahu. on the phone:

wirda : abg tolong la wirda niii....*dengan tak bagi salam*
sabri: ni kenapa ni? dah mcm org mengidam
wirda: tolong lah wirda nak makan sangattttt
*nangis*
sabri: nak cari kat mana? abg tak tahu..
wirda: dekat sg wang ada...
sabri: haa? sampai situ??? 
wirda: *nangis teresak-esak* hmm x...pe...lahhh. k la bye.
sabri: ni kenapa? cm org mengidam. psl makanan pun nak menangis ke?
wirda: *merengek*
sabri: esok ek? 
wirda: k bye.


tu dia weyh! wawa pun sampai terkejut tengok aku boleh menangis sebab nak makan benda alah tu je. aku pun dah nangis-nangis. pegi basuh muka,solat.lega sikit. tapi memang dok terbayang la gigit durian crepe tue.
aku sabar,pujuk hati. pastu msg sabri lepas kerja belikan utk wirda.hahahaha. KENAPA KAU WIRDA? 

haa, jap. pernah rasa tak mcm ni? normally ni untuk org mengandung yela. masalahnya memang tak la aku 
-_______-

dia punya nak makan and nak dapatkan tu sampai nak menangis (dah menangis dah pun) and berdebar-debar sambil terbayang duk gigit durian crepe tu. yaAllah! teruknya. first time aku rasa mcm ni wei. 
wuwuwuw. normal ke x ni? malu weyh nangis kat dia pasal makanan.haha


muka budak perangai paling pelik hari ni. aku sendiri malu dekat wawa.


sesapa penah rasa tak mcm ni? orang pregnant terkecuali untuk menjawab.haha

2 comments:

nenot said...

durian crepe mmg fenomena la...dulu pon saye penah ase camtu gak (tapi xde la sampai nangis)hihihi...teringin sgt nk makan..selalo je pujuk ati nie sabar tahan nk makan durian crepe tu sebab kt tanjung malim nie ne nk cari an...alhamdulillah rezki tuhan nk bagi..pagi2 before p kelas selalo beli kueh kt kafe tetibe nampak de org isi borang...tnye akak kafe tu..borang ape??rupenye borang sape nk beli durian crepe....hahaha.nk beli durian crepe pon kne isi borang tok tmpah dulu tao..hahaha.mmg xlepas peluang la an...walaopn cam mahal (5 ketul rm 10)beli jela sebab teringin sgt nk try...

pjg kan komen kite :P

wirda azurainie said...

hamboi sis,panjangnya komen, itu la kan susah nak cari sebab kena tempah. nak nak bila tgh craving tahap gila, kena tempah cm xsanggup je tunggu.haha, xpelah. esok lusa InShaa'Allah dapat.hehe