JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, August 14, 2012

KATA-KATA! :)


Assalamualaikum

hai semua, entry kali ni wirda nak share beberapa kata-kata yang wirda suka sangat2x and boleh kata sesuai SANGAT lah! dengan keadaan wirda sekarang. ini pun wirda amik dari fb jugak, wirda percaya ramai yang dah selalu tgk or pernah share. tapi nak share jugak! haha

even pesan pun, hati tetap nak berharap. degil kan? haaaa, sekarang hamek kau! -,-
ini sedih sikit, sebab sekuat mana kita cuba pertahankan,kalau dah tertulis kita bukannya untuk atau dia bukan untuk kita, ia tetap akan pergi. tapi sekuat mana kita menolak, jika dia dah tertulis, kita tetap bersama. its about jodoh :)
kadang bila putus dengan kekasih, kita rasa nak letak perasaan benci. tapi sebenarnya, perasaan tu PALSU! percayalah,takde org yg boleh membenci org yg kita syg. sebab kita dah lalui segala pahit manis dengan dia.
"awk, saya tetap syg awak"
*degil*
ini aku suka, tp tak suka part dah putus jgn ucap sayang.hewhewhew
kawan aku bagi kat fb, thanks tika. seriously sangat kena! itu yg sedang aku lakukan. 
sedih. itu  je mampu cakap :(
sedikit emosi ye.




korang ada lagi tak benda mcm ni yg best2x? boleh la share kat wall fb wirda. i loikeee :'D
heyyy! saya dah xnak sedih2x ok, dah RAMAI sangat bg kata semangat,. dan RAMAI sangat *mungkin* yang tahu kisah saya dari A-Z. oleh hal yg demikian, saya perlu MATANG! PERLU!
bak kata seorang follower sy (wan)
"create future!" btw, aku suka komen kau wan! :)

thank you semua. insyaAllah, lepas ni xde dah entry sedih. tapi entry meluah perasaan tu ada xpekan? hewhew. tapi janji xnak emo2x sangat. huhuhu. sampai ada yang nanges baca entry "putus cinta" kita. rasa malu la plak. sampai inbox suruh buat novel, sampai kasi kata2x semangat dua tiga kali. seriously im touched. *nanges*




1 comment:

Shazwan Azizan - wanblur said...

kau lupa letak "the"

haha


selamat hari raya woi !!!