JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, July 16, 2012

16 JULY 2012, HAPPY BIRTHDAY!

Assalamualaikum

HAPPY BIRTHDAY "awak:" :)
semoga awak dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dipermudahkan segala urusan, dan bahagia selalu bersama keluarga dan yang tersayang. huhu
sedih...............selama 6 tahun lebih, ini adalah kali pertama sambut birthday awak sebagai "kawan" atau sebagai "ex-girlfriend".
macam mane la saya nak pujuk hati suruh terima satu kenyataan ini? kadang saya kuat awak, saya yakin saya boleh. tapi kadang saya lemah sampai saya tak boleh nak kawal perasaan. sampaikan saya effect orang sekeliling saya.

bak kata awak, "jgn pikir ada jodoh tak kemana, tapi kita kena usaha"
insyaAllah, dengan sapa awak berkawan, dengan sapa saya berkawan. itu bukan masalahnya. kalau ada jodoh, adalah kann. semuanya dah diaturkan :')

last year punya birthday awak, saya curik awak satu hari dengan saya je kan? kita pergi majlis pertunangan kawan saya and balik dekat kul 1 pagi, sampai rumah. awak kol.
cakap kek birthday awak dalam peti ais. serius time tu saya baru sedar, saya pentingkan diri sendiri sampai lupa family awak. serius saya lupa! 
so this year, saya harap awak dapat spend time with family. saya tak kacau :')

HAPPY BIRTHDAY again mohammad sabri bin zulkarnain yang ke-22! 
yeayyyy! abg dah semakin meningkat usiaaaaa! 
umur 25 nak kawin kan? jangan lupa jemput! hukhukhuk. *TAKNAKKKKKKKKk!!!!*

Dengan meningkatnya usia ini, agar meningkatlah tahap kematangan dan ketajaman minda dalam menguruskan hal-hal yang berkaitan dengan hati :P
erk? 


*sorry i "rembat" ur pic from ur fb!, kwn awk kata awk suka sgt pakai baju kuning yg saya bagi!hehe, saya suka dengar klu mcm tuuuu. awk nmpk hensem pki baju kuning itu!*

p/s: ada org "JELES" ke kita wish ni? alahaiiiiii, sorrryyyy yerrr! 

No comments: