JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, June 8, 2012

SEMESTER BARU LIFE BARU!

Assalamualaikum

saya penat. itu je yg saya mampu cakap. penatttt sangat. sampai tak mampu nak fikir pape dah .padahal penat berfikir juga yg menyebabkan saya terlampau penat. meh saya bagitahu apa yang saya penat

first,saya kena kerja 10 pagi hingga 10 malam. kerja xbanyak duduk saja.PUN PENAT. tp baru lepas berhenti kerja sebab nak masuk sem dah.cuti sem dah habis okay! so hilang dah penat tuh.tp sisa dia masih ada.

kedua, penat nak adjust masa harian saya kasi fixed supaya xde ruang langsung untuk berangan atau memutarkan kenangan-kenangan lalu. *ayat org patah hati* tapi baru tengok jadual tak boleh teruskan untuk fixed jadual untuk wat part time keje kat butik yg saya kerja sabtu ahad.sbb isnin kelas kul 9 pagi. ahad sy balik 10 malam.sapa yang NAK MAMPU MAHU SANGGUP hantar saya ulang alik?? ayah saya pun surrender kalau gituh! haihhh *mengeluh*

ketiga,belum start sem saya tahu saya sangat penat sebab.meh sini saya tunjuk jadual saya.


everyday i need to wake up EARLY! defak =,=
kalau kat rumah takpe, ada heater leh mandi. ini air paip. SEJUK gilaaa tau tak! *alasan xmunasabah langsung,kau cakap jela aku malas bangun pagi! senang!* wawawaawawa jadual kena kejam sangat?

keempat, penat nak PUJUK HATI ini supaya TERIMA HAKIKAT yanggg.................


bersambung.......

doakan saya dapat kehidupan baru ini dengan lebih bahagia dan tenang serta mencapai cita-cita saya dengan jayanya! sy perlu bangun dari tempat duduk saya untuk anjak ke bahagian paling depan agar saya boleh mendengar,memahami dan merancang setiap sesuatu dengan lebih baik dari sebelum ini!
insyaAllah. aminnnn.........

No comments: