JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, February 23, 2012

SHE'S BOTHER MY RELATIONSHIP AGAIN

Assalamualaikum

short entry!

perempuan yang pernah aku ceritakan dulu come back and try utk ggu hubungan aku.

last ayat aku

"tolong jangan ganggu KAMI lagi"

she's replied

"kalau saya nak ganggu KAMI lagi mcmne?"

serius aku tak tahu apa motif dia, sampai sanggup buat fb baru untuk berkawan balik dengan bf aku. sedangkan suami dia sendiri dah tahu hal kecurangan dia.
degil dan xserik plus tak bersyukur!
tapi AT LAST TERKANTOI..
aku rasa dia patut malu. atau dia..... xde ke......................... ;)

kuatkan kami yaAllah. semoga aku mampu bertahan.
last but not least

i really hate damn much this kind person! really really really really! fullstop!!
if you one of this kind person. please click "x" at the top right side to get out from this blog!
^____________^


thank you
...................


2 comments:

erawr said...

eeeee bengangnya dgn pmpn tu. :| be strong wirda. tak sedar diri dh kahwin pmpn tu.

Nay Yazid said...

menjatuhkan martabat kaum perempuan je T.T