JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, February 26, 2012

HAPPY BIRTHDAY MY BUDDY!


Assalamualaikum


hari ni hari ahad. aku stay rumah je. plan awal nak g tgk wayang dgn hencika abg citer adnan sempit 2 tapi memandangkan semalam kami dah balik lambat. ye balik lambat. gara-gara surprise birthday party my friend! hehe
best gilaaaaa, firstly HAPPY BIRTHDAY SHYLA !
semoga apa yang kau inginkan tercapai. bahagia selalu. dimurahkan rezeki serta mendapat jodoh awal. hekhek :P:P:P

ini adalah last minute punya planning. kitaorg decide untuk celeb dengan superstar,wangsawalk memandang dekat situ adalah rate harga yang paling paling paling affordable la org kata.
so after aku booking bilik, si suha (merangkap kawan sekolah aku jgk sekali dengan shyla)
adalah ketua program *dah mcm kat department kat kolej aku je ketua program*
so dia plan untuk bawak shyla jenjalan malam tu. katanya nak pergi uptown and selayang mall. then shyla text aku tanya aku pergi ke tak join dorg. aku cam xtahu nak jawab apa, then aku terus call suha nak ckp mcm ni. setelah aku confirm
kan kepada shyla bahawa aku tidak ikut serta, terkelihatan suara *even text* hambar dia dengan ketidak hadiranku dengan alasan nak tengok wayang dengan cik abg. nampak mcm pntgkan bfla dr kwn nak2x birthday dia. rasa kan kauuuuuuuuuuuu. haha


yang aku nih. sibuk betul la ingat kan AHAD MALAM. rupanya SABTU MALAM means that hari sabtu malam ahad. grrr, seb baik la aku tanya suha balik. kalau tak akulah pengspoil rancangan.bukan aku tak ingat birthday dia ye, tp aku ingat kan nak celeb hujung2x gituh, terpikir gak asal x buat kul 12 tepat.hehe aku silap ghupenyer.yang pergi semalam semestinya aku dan cik abg aku, suha, shyla dan bfnya, kak eja merangkap kakak saudara shyla yang comel! beserta anak
sepupu ayah aku iaitu aina merangkap kawan kelas shyla n suha semasa ditingkatan6.

pada mulanya, aku ingat surprise untuk kek sahaja rupanya bf shyla yang lebih senang dipanggil "silau" nih pun buat surprise untuk girlfriend dia. hehehe
dia sengaja cari gaduh dengan shyla malam tuh. shyla gerak awal dengan suha and ain. yang lain gerak asing sebab tak nak nampak terlalu "aneh disitu" jadi aku ikut join kak eja dtg lewat sedikit. rupanya si silau follow kak eja. hehe
after dah berkumpul, dah pasang lilin, suha kata shyla tengah enak "melalak" jadi kami secara senyap2x meyelusup masuk dan muka terkejut "beruk" dia kelihatan melihat aku disitu. itu takpe lagi, sekali silau masuk dengan pegang kek, suara kejutan dia semakin galak. huahua
aku tahu shyla nak nangis tu sebab terharu. after nyanyi lagu birthday, sesi bergambar dimula serta diteruskan dengan nyanyian oleh "pelbagai" suara. termasuk aku yang sumbang ini juga menyumbangkan lagu :P


bukan main laju aku masuk kek tuh dlm mulut. suha and shyla sempat lagi bersuap menyuap. kek tuh sedappppp, comel plakkk tuhhh. hehe
tapi SUHA DAN RAMBAT BAWAK BALIK RUMAH. keciwa tolak org nak bg.huahua


wirda yang bermata empat, suha dan birthday girl pada malam tadi merangkap hari ini.
*asal banyak betul perkataan merangkap aku guna? kau hingat comel ke? fuiiii*


haa sebelah kanan sekali tulah aina. act kitaorg nih dah lama xjumpe. last jumpe masa aku tadika KOT, then selepas berbelas tahun xjumpe, malam tadi baru jumpe :)
kenapa aku fendek? =,=

ternyata rendah itu comel
*guna rendah sbb tak nampak harsh sgt*
hihihiohihihihi

tu semua gambar masa nak balik. satu perkara yang aku tak leh lupa. shyla UP kan lagu DANGDUT suruh aku duet dengan dia. dia dah tahu aku malu nak nyanyi depan sabri. bg lak dangdut. jatuh la saham i nekk. haha.aku dengar sabri ckp dalam hati
"sedap gak suara awek abg nih" huahuahua *syok sendiri*
nahh, aku lak buat-buat la first time nyanyi lagu nih. "eh betul ke? eh camnih ke? "hekhek
tapi shyla kantoi kan " eh bukan kau nyanyi ritu okay je kan?" damn you =,=
ahaha, shyla nan silau sweeetttt. dah lama tak nampak mereka berdua tu yang aku terasa seronok. last jumpe silau pun mase form 5 dulu la kot. oh ya, silau pun satu sekolah dengan kami.


niee haaaaaaa, abg yang kaki karok. tp semalam xnyanyi pun. dia ni pemalu sangat! =,-
dlm kete bising kata nak nyanyi la, xckup masa la, boleh lak ajak memain pg karok lagi.hehe
depan orang segan, xde orang naik tanduk.huahua
then, lepaskan gian nyanyi dlm kereta sahaja ye hencik sabri.

awak adnan semfit bila pulak? postpone hari selasa? grrrrrr T__T


okay la, ini je yang mampu update! apa-apa pun.
HAPPY BIRTHDAY AGAIN shylaaaaaaa (malulaaaa)
^_____________________^

No comments: