JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, January 1, 2012

SELAMAT TAHUN BARU :)

Assalamualaikum

Alhamdulillah, masih diberi nikmat bernafas untuk tahun seterusnya iaitu tahun 2012.
dua hari lagi sambut hari lahir. maknanya cukup la umur aku 20 tahun.huhu
apa? baru 20??? nampak macam 24,25 je.
haiiiiiiiiiiiii, bebaikk sikittt, wa muka lagi. baru nak masuk 20-an.hihihihi
bila masuk 20 tetibe terfikir, ohhh banyak lagi aku nak kenan buat. terutama habiskan belajar keje n cari duit, bantu keluarga. kawin? oh xpayah GATAL-GATAL nak pikir lagi. calon pun kau xde,ghataiiiiiiiiiiii, hahaha. eh asal ek? kalau kata nak kawin je orang kata gatal? LOL
asyik sebut kawin je aku nih,bukan apa, taun ni aku sure la ramai orang akan berkawin, berebut-rebut lagi2x tarikh 12/12/2012 tewwww, eleeee cam la itewwww tak tawwwwwww :P
sebabnya tahun depan dah takde dah tarikh mcm tue. kalau nak pun
11/12/2013 (eh mcm aku nak booking je?) HAAH aku memang tiap-tiap tahun booking tarikh kawin .hahaha

okay aku dah melalut banyak nie, disini aku nak ucapkan
SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUAAAAAAA ORANGG!!
*macam budak-budak je ucapan tahun baru aku nih*
well, pada yang sedia makum, sapa yang follow setiap entry aku, hujung 2011 adalah sangat perit and pahit untuk aku lalui. so permulaan tahun baru ni, even semalam pun sakit-sakit hati jugak aku tetap nak kuatkan diri ni berlagak cool and relax!! buat la apa kau nak buat punnnnnnnn,selagi aku boleh sabar dan bertahan yes i will. tapi once aku dah FADE UP kau kena faham-faham sendiri la ye? :P

ramai yang bagi nasihat untuk aku, tahun baru BUKAK BUKU BARU. well bagi aku. aku xnak bukak buku baru,tapi aku nak BUKAK CHAPTER BARU. biarkan apa yang pernah aku lalui sebelum-sebelum sebagai chapter hidup aku. mane tahu untuk masa akan datang aku boleh bukak balik chapter2x tu semua sebagai rujukan masa akan datang :)
xpun nanti aku tua-tua dah nak dipanggilm,boleh aku imbau chapter-chapter lama aku.mesti rasa, makhaii manyaknya dosaaa,manyaknya buang masaaa,manyaknya maki orang,manyaknyaa nangis sebab lelaki.*ish ish ish*,manyakkkknya membazir, manyakkkkknya kena TIPU T____________T haha
apa-apa ,dah nama pun hidup kan, so xbest la kalau asyik nak gelakkk je. tak mencabar orang kata. gituhhhh~~~~

kalau cakap pasal azam, azam tu memang ada, bertambah-tambah azam,sebab azam-azam tahun lepas tak tertunai punnnnnnnn, haha. yang penting aku nak jadi lebih matang dan tenang. fokus apa yang penting, tentang perasaan cinta-cinta ini anggap la sebagai sampingan je dulu, aku kan muda lagi. mane tahu ada tetibe farid kamil yang betul tuh melamar aku ke kan? OPPSSSSSS, haha :p

yang paling penting kumpul pahala dan perbanyakkan ibadat.kumpul dari sekarang, dulu dah banyak buang masa. dunia ni pun dah tua.kang xsempat kumpul.lu pikir la sendiri.hehe
sesama la kita kumpul pahala untuk dibawa kesana :)

okay sekali lagi selamat menyambut tahun baru dan jadikan tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.semoga lebih ramai yang berhijrah ke arah kebaikan.AMIN :)




1 comment:

Cik Yatt said...

selamat tahun baru :)