JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, December 2, 2011

LIRIK LAGU LARA LAGI

Assalamualaikum



hanya sampai disini sahaja
kisah cinta kita berdua
tiada daya selamanya
terhenti di sini
biarku pujuk hati ini
merawat rinduku sendiri
setelah aku kau lukai
sedangkan kau tahu
kasih aku hanyalah untukmu
tiada lain dalam diriku
takkan berubah walau dipisah laut biru
cinta aku hanyalah untukmu
tak pernah goyah tak pernah jemu
takkan terpadam dalam hatiku yang milikmu
percayalah....
mungkin sudah suratan kita
terpisah sebegini saja
pasti di suatu hari nanti
kujejak bahagia



sedih bukan lagu ni? sejak dua tiga hari ni aku banyak luangkan telinga aku dengan lagu ini.
ye,memang akan mengundang lebih kesedihan menyelubungi diri aku, tapi aku suka :)
aku suka lagu ini. betul2x kena dengan apa yang sedang aku lalui.masih baru apa yang sedang aku lalui, so walau orang kata jangan layan sangat perasaan tu, aku tetap layan. mane tahu lepas ni Allah dah tarik balik perasaan sayang,rindu aku kat dia. so sekurang2xnya aku pernah terlalu menyayangi dan merindui dia :')

bila dengar lagu ni, teringat mase awak mula-mula sampai kat tasik titiwangsa, saya tunggu awak dari kul 5 petang tapi awak sampai pukul 8 malam. saya sedih sangat,takut dengan gelap disekeliling saya. saya dah kata saya nak jugak jumpa awak, dan saya tetap akan tunggu awak. awak lambat sebab jem. ye dia lambat sebab jemmmm!!! jangan bantah apa yang saya cakap ni :(

mula-mula sampai masing2x muka ketat, awak muka macam marah, saya pulak muka geram+marah. tapi muka saya berubah bila awak kata
"saya terima mcmne awak nak, saya dah fikir masak-masak baik kita kawan je"

saya terdiam, wajah saya berubah.
saya tanya niat awak jumpe saya untuk apa, rupanya niat awak jumpa saya nak putuskan hubungan ini. tp sebaliknya dengan saya, saya nak bincang dari hati ke hati masalah kita ni. kalaulah saya tahu, saya hanya perlu cakap dalam phone je awak, sebab saya tak nak awak tahu saya menangis. awk pesan kat saya
"wirda..pandang abg, satu je abg nak dari wirda"
aku taya apa then dia cakap
"abg tak nak wirda menangis"

terus air mata aku jatuh. sebak,sedih,hiba,sakit,kecewa,pedih semua perasaan yang ada hanyalah SAKIT!
saya lemah sangat-sangat,nak bangun dari kerusi tu pun tak berdaya, kemudian awak nak anta saya balik, tapi saya tak nak.
macam mane saya nak biasakan suasana kereta yang saya hanyalah EX GIRLFRIEND awak? :(
saya tak nak tittle tue, saya nak jadi GIRLFRIEND and FUTURE WIFE untuk awak!
awak paksa saya balik depan mata awak sebab saya tak nak balik dengan awak.
awak pujuk saya, awak kata
"abg janji walau abg dah tukar nombor, bulan 1 ni abg akan cari wirda. ni janji abg"

mase tu saya rasa, dah tak perlu. untuk apa?
awak kata awak terpaksa buat keputusan ni untuk sementara. cuma saya terfikir, awak boleh hidup tanpa saya kan? kenapa saya lemah sangat xbole? tadi saya keluar, saya tengok ramai pasangan mcm kita-kita dulu. terasa tangan saya digenggam oleh awak.TERASA awak :(
saya betul-betul rindukan awak. i always mention ur name even kawan-kawan macam tak berapa suka. bagi saya biarlah saya cube pujuk hati ni perlahan-lahan.
saya tak boleh teruskan hidup saya tanpa awak terus.lupakan awak terus. saya tak boleh!
awak cakap kat saya malam tu jangan nangis, nanti awak pun nangis, kalau dua-dua nangis sapa nak pujuk? saya pandang awak, saya tak mampu cakap apa, sebab bila saya bercakap dengan awak, air mata ni makin laju awak, makin laju dia turun, saya tengok muka awak, saya nampak awak tak sampai hati tengok saya macam tue, awak pujuk saya sampai la saya berhenti menangis, kemudian awak balik. lepas awak pergi,saya dengar bunyi kereta awak pergi
air mata saya jatuh lagi, saya tak dapat tahan and kawal.

ross selalu kata kat saya
"wirda, dah laaaaaa"
tapi saya buat tak tahu. bukan saya degil awak, tapi saya tak mampu nak simpan hanya dalam hati, kalau saya xbole luahkan kepada awak, biarlah saya luahkan pada kawan-kawan saya yang setia mendengar.
wirda suka tengok abg pakai cincin wirda tu. jari wirdakan kecik so abg pakai kat jari kecik abg tu, bila abg drive wirda selalu curi-curi pandang. dengan tangan abg yg putih tu bila pki nampak hensem. wirda suka. sekarang cincin tu dah ada kat tangan wirda balik. wirda selalu try2x masukkan kan jari kecik wirda konon-konon nak nampak macam abg :')
konon boleh tgk lagi abg pakai cincin tu, tapi tak sama punnnnnnnnnnnnn
bayangan je yang mampu mengingatkan wirda.


hari ni jumaat, selalu awak datang amik saya balik ampang. lepas nie, ayah saya pulak datang amik saya. maknanya hari ini saya and awak semakin dekat. makin kuat kenangan kita kat rumah saya tu, kat mane awak parking kereta bila tunggu saya, kat mane awak duduk tunggu saya, kat mane kita pernah gaduh....saya tahu awak sayang saya :')
saya kuat lalui ni awak, cume saya sangat rindukan awak
i miss you badly :'(

"nama awak, ada dalam hati saya kat bahagian paling tengah and makan ruang yang sangat besar"

awak tetap dihati saya sehingga rasa ini ditarik kembali daripadaNya :)





5 comments:

FARAH JAMRY said...

sedihnye wirda. farah faham ape yg wirda lalui.. bukan sesuatu yang senang nak lupekan seseorang yg kte syg sepenuh hati bukan.. kuatkan hati wirda.. =)

fad ali said...

be strong wirda...kami kawan2 kan ade..will help u oke?

Intan Wandalaara said...

hi.si cantik.. kak lily datang follow awak.. jemput singgah blog kak lily :)

shazwanazizan / wanblur said...

kuatkan hati yer wirda :)

sticker_getah said...

sabar la ye,ramai lagi lelaki yang baik untuk awak..