JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, December 30, 2011

ITEM TO LET GO ! :)


Assalamualaikum


item to let go! yeahhh, hari ni aku nak let go beberapa baju/dress. aku nih memang jenis yang suka membeli baju itu ini, lepas tu tak pakai pun. kalau pakai pun sekali dua je. so aku pikir balik, baik aku let go kepada sesiapa yang berminat nak b

aju-baju aku tuh daripada aku simpan je dalam almari.

semua baju/dress yang aku let go ni berharga rm10 and rm15 ONLY!!!
so first come first serveyaaa~~~ :)


rm 10 ONLY
dress nih wirda penah pakai dalam satu sesi photoshoot :)
baru 2,3 kali pakai je kot and baru je beli. condition dia sangat elok lagi, kain cotton.


rm10 ONLY

condition baju ni still baik lagi, kain cotton sedap pakai,xpanas. yang penting baju ni labuh menutupi totttt.haha

rm15 ONLY!

haa, baju ni seksi sikit, tapi korang still leh pakai dengan inner or cardigan. pun 2,3 kali jugak pakai baju ni. condition dia masih lagi elok.dijamin! hehe
oh ya, kain ni pun jenis cotton k :)

okay buat masa ni, itu je baju yang wirda nak let go. ikutkan banyak lagi nih.tapi wirda let go yang ni dulu k. kalau yang berinat boleh direct inbox wirda akt fb k :)
baju ni memang limited edition puye, so kalau dah ada yang beli maknanya dah xde la.hehe
contact me through fb

TQ

p/s: harga yang wirda mention tu tak termasuk postage lagi tau :)


2 comments:

atikah hassan said...

sis, baju dress labuh tak de ke?

MJ said...

yg warna kuning 2 saiz apa ek??