JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, December 30, 2011

HAPPY 6th ANNIVERSARY



Alhamdulillah.

hari ni genap kita enam tahun.
mungkin agak lain perasaan menyambut ulang tahun kita kali ni
tapi masa tetap berjalan, dan hari tetap bersilih ganti.
kadang memang pahit kita nak telan apa yang baru kita lalui.oh bukan kita
tapi saya :')
susah sangat awak, tapi selepas dari itu saya yakin dengan pentunjuk ALLAH.
saya yakin dengan hati saya dan saya juga masih yakin dengan AWAK.
saya teruskan walau saya tahu,ramai orang akan berkata,ramai orang akan membangkang.
tapi mereka semua takde kat tempat saya.
mereka hanya memandang dengan mata kasar, tapi saya, saya merasai dari A sampai Z dan saya tahu , ini ujian untuk saya. pengajaran untuk awak.

peluang. setiap orang diberi peluang, walau dah terlalu banyak peluang yang saya berikan kat awak, tapi kali ni saya tetap bagi. selagi saya mampu,s
elagi saya kuat dan selagi yakin saya akan tetap beri awak peluang. sampai bila? saya sendiri tak tahu, tapi saya kena berani cuba sekali lagi. harus.
saya xnak sia-siakan masa kita selama ni. saya kenal awak macam mane.saya kenal awak dari zaman sekolah, saya tahu sikap awak, saya tahu attitude awak. sebab tu awak masih memiliki peluang dari saya

apa yang saya harap, awak hargailah peluang yang saya beri ni.
mungkin kali ni saya lebih berhati-hati,tapi jauh disudut hati, saya masih wirda azurainie yang dulu.
saya nak kita cuba sekali lagi, belajar dari kesilapan masing-masing.
cuba untuk belajar memahami,buang ego, setia,jujur dan insyaAllah sama-sama kita kumpul balik kepercayaan antara satu sama lain.
saya sayang awak, tapi andai kata apa yang kita usahakan ini semua sia-sia jangan rasa menyesal, kerana kita hanya merancang, yang menentukan semua adalah ALLAH :)
tersenyumlah dengan kententuan-Nya,pasti bahagia akan menyusul :)


semoga kita lebih matang tempuhi hari yang akan datang :)
semoga tahun depan jadi lebih baik dari tahun ini.
selamat tinggal 2011 yang menyakitkan. huhu

happy 6th anniversarry sayang. i love you :)

nama awak ,ada dalam hati saya di bahagian paling tengah dan makan ruang yang sangat besar! :)

saya tak boleh nak describe banyak mana sayang saya pada awak, tapi apa yang saya boleh buat adalah berdoa semoga sayang saya hanya pada awak dan awak adalah jodoh saya. jika sebaliknya, semoga Allah damaikan hati kita berdua dengan ketentuan-Nya :)

4 comments:

chEntA said...

all da best to both of u!

Anonymous said...

Good luck...jnji jgn lbhkn cinta ini lbh dari cinta kte kpd Allah..InsyaAllah bahagia..=)

wirda azurainie said...

tq! :)

wanblur - Shazwan Azizan said...

jaga elok2. jgn selalu gaduh2.. gurau2 takj pe.. :)

p/s : kawen cepat2.. ajak wanblur nanti kenduri. lapar nasik minyak member