JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, November 20, 2011

NEW SEMESTER *PART 4*

Assalamualaikum

huuuarrrrrgggghhhhhhhhhhh~~!
*menguap sambil mengeliat.sangat tak senonohye kawan-kawan*

rupanya dah sebulan lebih aku tanam anggur,tambah lemak,tambah dosa (astaga),tambah segala-nya tertambah la. cuma satu je tak tambah. hikhik. *gelak gedik*

berlalu la sudah cuti sem sebulan lebih buang masa~~ *nada lagu raya*
cuti sem kali ini,apa yang aku manfaatkan aku sendiri tak nampak.melainkan menambah-nambahkan status kat facebook sampai aku rasa ada jugak orang nak block aku nih! muahahaha
tapi alhamdulillah, aku ada tambahkan lagi port folio aku dengan 2, 3 shoot tempoh hari :)
much better. Alhamdulillah ada yang perasan dan memberikan rezeki untuk saya :)
SYUKUR YA ALLAH :)

new sem bermakna aku akan berada di PART 4 dimana SIKIT je lagi aku nak habiskan DIPLOMA aku dan dimana jugak SIKIT je lagi aku akan bergelar ISTERI.
*okay isteri tue tipu je punnnnnnn, terliurrrr je :P HAHA* kenapalah xberapa nak senonoh sangat entry aku kali ni? :P

part 4 aku akan amik 5 subjek dan hanya 4 ke final. aku senaraikan ye? supaya korang faham dengan tension yang bakal aku perolehi

FAR250
MAF (costing)
ECO (machro)
BEL
AIS


haaa itulah dia subjek yg bakal aku hadapi. far 250 tu yg killer pulak sem nie
kawan-kawan semua doakanlah ye semoga wirda and kawan-kawan yang lain dapat belajar dengan lebih baik untuk sem ini :) walaupun 4 subjek je ke final, tp semua tough2x so tak leh nak amik ringan ye wirda! lepas ni tak leh tido lambat lagi!!!! kelas kelas kelas kelas!

kepada sesiapa yang baru start cuti enjoy your break semester! kepada student uitm dan bersekutu dengannya sila jangan segan silu paling LAMBAT besok masuk balik kolej korang semua okay! malam esok aku pun balik ke kolej terCHENTAAAAAA hitukkkk~!
bole makan buah and air sayur lagii lepassss nie sebelum/selepas balik kelas~
unikop selalu dpt lect baru,semoga kalau dapat lect baru bukan lect yang hensem ek, nanti i jadi segan u nak tanya-tanya. HAHAHAHA *sumpah aku gedik weh!* grrrrr
^_____________^


wassalam
:)




4 comments:

mohd zhafri said...

selamat ber"part 4" =)

puterablog1malaysia said...

orangnye comea la..alalalalalala...sukenyewwwww..hehehehehe

wirda azurainie said...

zhafri: trimassssss ye ;)

wirda azurainie said...

putera: alalalaalala komen kemana tuh? hikhikhik, terima kasihhh :)