JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, November 26, 2011

MYLIFE RIGHT NOW

lemah sangat dengan hari-hari yang aku sedang lalui,
lemah dengan orang sekeliling kecuali my friends
lemah dengan tuntutan yang perlu dipikul
lemah dengan emosi yang semakin menjadi-jadi
lemah dengan kehidupan yang semakin lama semakin suram
lemah dengan otak dan fikiran yang tak habis-habis ingat kan benda lalu
lemah dengan semua yang terjadi

TAPI

saya kuat bila depan orang ramai

aku tak nak tunjuk, tapi bila balik,aku sorang2x dlm bilik, mula aku kembali sedih, air mata MURAH je nak keluar pun. macam mane? aku masih lagi berdoa semoga semua ni berakhir, tapi aku baru beberapa hari aku dah xlarat. payahnyaaaaaaa
ada pulak manusia yang suka menyibuk hal orang. dah ada laki jaga la laki sendiri, xpayah nak MENYIBUK la. 2, 3 pagi nak chat ngan laki lain kenapa? kau xjaga laki kau ke? even dia bukan sapa-sapa lagi untuk aku TIPU la kalau aku ckp aku xjeles. tipu la aku tak rasa sedikit geram ngan tindakan dia. benci benci benci benci!!!!

stay strong.

*strong, word yang paling SUSAH bagi aku.

sorry guys if aku terlalu emo. if u dont like just leave mt blog, if my status bother you guys, u can remove me. i dont mind :)

10 comments:

emieysandra said...

bersabar ye wirda :)

Syimir said...

la tahzan,Allah da sediakan yg terbaik untk kamu :)

Siti Suhaila said...

jangan layan dengan golongan manusia yg tak cukup puas tu.. makin layan makin menjadi.. teruskan hidup dengan bahagia supaya nanti golongan tu tahu kita boleh hidup tanpa mereka.. :D kekuatan itu cuma ada dalam diri kamu..

Anonymous said...

If you are open to having a guest blog poster please reply and let me know. I will provide you with unique content for your blog, thanks.

Anonymous said...

I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.

wirda azurainie said...

emy, iye syg :) thank you :D

wirda azurainie said...

syimir, saya percaya akan itu :)

wirda azurainie said...

suhaila, yup. suppose ignore je mereka tu semua. tq ;)

wirda azurainie said...

anonymous, hi thanks btw :)
im interested with ur offer :)

wirda azurainie said...

anonymous, thanks for appreciate my content. and i really appreciate it too. tq dear :)