JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, November 14, 2011

KHAIRUL AZKAR and ARY MUZAMER


Assalamualaikum

yeahhh~ AKHIRNYA, berjaya jugak aku sampai ke new post blog niaaaaa, sebabnya asyik busy je, bukan busy apa sangat, tapi adik2x aku ni pun ada facebook, sibuk la nak on9 la, main game la, ni mak aku pulak nak suruh buat facebook. APAKAH? *muka terkejut*
lagipun, lately nie aku ada BIG PROBLEM, tapi takpe, setiap orang ada masalah, yang membezakan adalah cara seseorang tu menyelesaikan masalah. aku mungkin memilih untuk cool walaupun hati, tak payah kateeeee la.

okay ni cerita 3,4 hari lepas tau, tapi baru nak update, sebabnya tunggu gmbr2x dari photoG

first aku nak taye korang, korang kenal tak photographer yang bernama khairul azkar?
okay, tipu la kalau korang tak kenal kan? sebab dia adalah antara nama-nama besar dalam dunia photography. hencik KA ini jugak pernah shoot fatin liyana, blogger paling comel and femes emesssss tu, najwa latif,cik epal,fatin suhana dan ramai lagiiii la..serius gambar yang hencik KA hasilkan sangat la superbbbbbb! so no wonder la aku terasa sangat BERTUAH okay, dah lama dia ajak shoot actually, pernah sekali aku setuju tapi terpaksa cancel last minute :(
aku rasa, mungkin dia dah xnak ajak, hekhek..alhamdulillah sudi jugak dia ajak untuk kesekian kalinya.

yang kedua aku nak taye ada sesiapa yang kenal and pernah dimake up oleh ary muzamer?
aku rasa, aku salah seorang insan yang bertuah jugak la pada hari tersebut, sebab aku sampai memang aku make up sendiri, and make up sendiri aku tu main tibaiii je kan,rupanya hencik KA menyediakan mua untuk shoot aku pada hari tersebut. dan untuk pengetahuan semuaaa, ary ni adalah profesional make up artis. dia selalu make up people
on magazine , please, satu je nak cakap BEST GILA KENAL DENGAN DIA. hehehehe
mase tengah make up aku tak habis2x gelakk tau tak, sampai dia ckp "jgn gelakk" hahaha, sape suruh buat lawakkkkk, kira dia boleh masuk genggg r. serius aku suka make up dia! insyaAllah dia akan make up kan aku untuk job pertama aku ini. semoga berjalan seperti yang dirancang. weeeeee~~~
okay sangat puas membebel, jom tengok hasil karya dan sentuhan khairul azkar & ary muzamer




boleh dikira teaser. hekhekhek


okay tunjuk la sikit walau malu-malu gitewwwww! *GEDIKNYA*

gambar ni saya suka, tapi perasan tak something? hekhek. okay cari sendiri apa yang mengkakukan gambar ini :)

lipstik aku MERAH MAK NGAH tau ary nie buat! kita bukan puji diri kita tau, kita puji make up dia CANTIK GILOSSSSS!

nape saya nampak demok? ditambah dengan tudung yang serabai saya. dushhhh!

serius loveeee more this picture. pre wedding/shoot couple nak shoot sini la. SAPA NAK SPONSOR? cepat2x. hekhekehk

oriteee, jom balik abam KA dah penat.

yezzaaaa, saya sebenarnya sepanjang photoshoot TIDAK KESEORANGAN
saya dibawa dan ditemani oleh myra vea dan pen merah!
mengenali mereka berdua adalah sangat BEST :)
thanks kamu berdua :)

gambar aku n myra aku suka, sebab nampak tak muka jahat aku? muahahaha!

okay, sape yang still lagi mencari photoG and mua tuk hari bahagia korang atau ANY EVENT boleh la hire mereka berdua nie. serius aku jamin korang mesti suka dengan hasil mereka ;)
sila tengok la ye hasil kerja mereka sebab saya dah linkkan nama mereka direct ke blog untuk lihat setiap hasil kerja mereka ;)

yeahhhhh! tercapai jugak nak shoot kat lalang.hihihihi
kalau diikutkan mmg xde la rezeki aku nak shoot situ,sebab aku lambat sikit kan, tp nasib baik abam KA ajak juga :)

thanks for reading!
^__^








5 comments:

FizaFizz said...

wahh.cantik nya awak dear! nak shoot sama2 dgn awakkk lepas nihh! ^^

Izzati said...

wow! bestnye. plus gambar2 nie pun cantik. :)

wirda azurainie said...

fiza, alaaa awak lawa sngat.malu la kita :P tp klu boleh nak jugaaaaaaaaaaaaaa! hihi

izzati, heee, tengkiuuuu babe :)

sab said...

dear..biase shoot..dpt payment tak?

wirda azurainie said...

hi, before tk dpt. now dah start dpt bcoz dpt job :)