JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, November 17, 2011

CONTEST: LOVE HER MAKE UP !


Assalamulaikum

okay kali ini bukan aku anjurkan contest ye, kali ini aku pulak yang join contest ni.semangat bukan main aku join contest ni, mane taknyaaaaa, hadiah dia semua produk mary kay.hekhuahik , dah la skrg tgh KOMPOL duit nak beli produk tue, dpt sagu hati pun xpe la kan? hihihi tp tipu la kalau aku ckp aku xnak hadiah no 1/2/3 betul tak? semua orang bertanding nak menang, tapi adat la dalam pertandingan menang kalah, aku try usaha la, tp klu dah memang tertulis bukan rezeki aku nak jadi pemenang pun takpe, yang penting usaha dan doa pun jangan lupa. mintak-mintak la aku menang! hehehe

aku nak mintak semua jasa-jasa baik anda sebagai readers blog saya untuk VOTE/LIKE my photo seperti yang di bawah

LOVE HER MAKE UP <------ klik me and like her pic!

yeay, kan dia dah bersuara suruh klik dia n like my pic! hihihi, so jasa baik anda semua, saya hargai sangat sangat sangat la. bukan MUDAH ye nak amik masa orang lain untuk like gambar saya, so bila ada yang sudi like tue, sangat berterima kasih sangat2x :)

bila ada taye, ada upah tak? apa yg saya dpt bila tolong like?
saya tak tahu nak jawab apa, tapi apa yg boleh sy ckp, awak mungkin tak dapat pape, tapi awak dah tolong saya :)

jangan lupa n jangan malas! LIKE tau pic saya yang tak seberapa tu. oh ya itu saya make up sendiri tau, amacam okay tak? hekhek
saya tak pandai sangat make up itu yang agak terabur sikit, tapi takpelah kita mencubaaaaa :)


*tudiaa bg link lagi satu* hihihi

support me guysss! TQSM :)






No comments: