JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, November 12, 2011

11.11.11

Assalamualaikum

tarikh yang diidamkan oleh ramai orang, tarikh yang disukai dan banyak pengharapan oleh ramai orang, tarikh yang orang ramai mengabdikan sesuatu ayng bahagia untuk setiap orang. hanya kerana nombor tarikh itu cantik dan hari yang mulia.

tapi lain benar bagi aku. tarikh yang tak mungkin aku lupa. dimana Allah tunjukkan kebenaran dan penipuan dia selama ini. kami terasa sakitnya, pedih dan tidak menyangka walaupun aku telah lama mengesyaki sesuatu :(

bagaimana aku ingin menjadi kuat di hadapan mereka semua sedangkan aku juga lemah untuk menghadapi ujian ini. yaAllah kuatkan hati kamu semua
pulihkan keadaan dan sembuhkan luka dihati kami semua. lembutkan hatiku untuk menerima kesalahan paling besar yang dia buat dalam hidup dia untuk kami semua.