JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, October 7, 2011

CUTI SEBULAN LEBIH

Assalamualaikum

yeahhhhhh, apa habaq semuaa? sihat ka? ni haaaa ceq nak habaq yang ceq dah habis periksaaaaa. kalau budak "unibersiti kata" dah habis paper gituuuu..
bila habih? tudiaaaa sibuk nak tau awat? ceq habih 4aribulan hari tue. baru la nie ada peluang dan mase nek mengepdateeeeeee :P
hang tau dak ceq la nie dah pandai cakap kedah. ceq sukaaaa sukaa sukaaa sangat bahasa utara nie. maklum la ceq orang timur :P
*bahasa timur pun xberapa nak lepas sibuk belajar bahasa utara orang*
HAHA lol -,-

tau x sepanjang tempoh exam berjalan, dalam bilik aku, aku la orang yang tak berenggang dengan MEJA STUDY
serius sem nie sangat mencabar dan susah. dengan jadual dia yang gap tak banyak. huh
apa2x pun, insyaAllah dan doakanlah semoga result saya nie baik2x sahaja. semoga xde yang repeat. serius itu yang paling menakutkan. huhu

time exam jugak la aku diberi dugaan. bukan dugaan apa sangat pun, tue haaa dugaan bercinta2x tue, gatal sangat nak bercinta kannnn...effect la emo time study. but Alhamdulillah aku boleh overcome semua tue :)

now plan untuk cuti apa? okay first plan nak pergi genting. tapi sebab lately nie cuaca asyik hujannnnn, so mcm takut la plak. padahal lg best kan? sebab makin sejuk la genting tue. and now tengah daha progress untuk buat LESEN KERETA. yes baru nak amik. apesal gelak? cepukk kanggg -,-
tapi sekarang habiskan masa dengan menghabiskan novel, skrg tgh baca novel karya aina emir bertajuk hanya kita berdua. so far hasil aina emir memang tidak mengecewakan! yeahhh. seperti karya sebelumnya sesuci cinta :P

oh ya sekarang nie aku gila dengan inai kuku. wowww, asal nak oren sikit aku mesti tambah bagi nampak merah. lol. mcm cantik je aku tengok.muahahaha! :P

orite, after cuti aku akan masuk sem 4 :)
lasi tinggal 2 sem aku akan habis diploma perakaunan. semoga dipermudahkan jalannya untuk aku buat parents aku gembiraaaaaaa :)
biasalah, makin naik sem subject makin tough. but its okay, orang lain mampu kenapa aku xmampu? bukan senang nak berjaya dan bukan susah nak gagal. tepuk dada taya la matlamat diri sendiri :)

anything interesting i will update soon :)

take care people
^__^

No comments: