JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, October 9, 2011

BERJIMBA DI MELAKA !


ASSLAMUALAIKUM!

hi semuaaaaa, gigih nie padahal penat dari melaka tak habis lagi. biasa la oran macam saya nie tak leh dok diam, nanti mula la otak nak fikirkan benda yang menyakitkan so lets say buat something yang mengembirakan diri sendiri.am i rite guyssss?

today aku dengan seorang KAWAN, ulang suara KAWAN yeeee kawan2x :P
berjalan2x ke melaka, walau aku nie sekolah kat melaka, dah berjalan ke MP, DP , KOTA A FAMOSA agak la banyak kali kan, tapi aku still nak pergi somewhere, ikutkan nak pergi jauhhhhhhhhhhhh lagi dari KUALA LUMPUR! tapi apa kan daya kata hati jangan diikut sangat. sejauh mane berlari bayangannya tetap ada. apa yang penting atas diri kita untuk kuat hadapi ni :)

thanks kepada HAZWAN MANSOR penuntut di UITM LENDU jurusan MASSCOM
*perlu ke aku bagitahu detail?* hahaha
dia sudi temankan aku untuk ke melaka dan berjalan2x
WALAU pun dia senanya study kat melaka je kannnnn. nasib kitaorang baik hari ni sampai-sampai ke bandar tasik selatan tiket tetap ,bukan la tepat sangat kira xpayah tunggu la kan terus gerak :)
dah tue boleh la dia wat promosi tiket tue harga rm9.20 je kotttttttt.haha berbeza la mase aku sekolahtue harga rm12.50 kottttt. rupanya PROMOTION. bgaus2x :P


sampai melaka dalam fikiran aku
"lama gila tak jejak MC"
aku tak tahu walau MELAKA tue negeri yang banyak menyakitkan diri aku, tapi aku xboleh lepas untuk tidak pergi kesana.
hmmmm


okay sebelah yang tengah sengih tu la hazwan. mu
ka cina kan? haah mata SEPET! suka mengacau oranggggggggggggggg :(

sampai2x kitaorang naik bas ke mahkota prade. jalan2x, bany
ak SANGAT jalan sampai aku pun lupa area mane. tapi xpergi mane pun. DP ,MP, KOTA A FAMOSA


nie aku tak ingat kat mane, sebab kitaorang bukan turun bas kat betul2x MP pun, turun kat tempat beca berkumpul banyak-banyak. tengok aku beli topi bajet macam pelancong datang dari jauhhhhhh..hahah. sebab topi tue la pergerakan aku terbatas :P



haha, aku kesian la kat si wan nie, aku asyik suruh je dia amik gambar aku :P
aku penah ada dah gambar kat sini senanya, tapi apasalahnya kannnnnnnnn...
itu yang berlipat tue bukan perut aku okay! haha, bajuuuuuuuu tue yang berlipat. kot la ada yang salah paham :P
i slim okayyyy :P


sebab tue la aku murah hati nak amikkan gam
bar dia sekali. ekekeke
mcm cinaaa kan? SEPET!



pastue main bowwwlinggggg, padahal kat k.l pun ada bowling :P
sebabnya kitaorang dah xtau nak buat apa dehh, cam biasa la. KALAH. ;p
pastue main game, main game kete dengan di wan. pun KALAH ;p
memang nasib aku laaaaaaaaaaaa.

time kat padang nie panas gila. namanya pun tgh2x hari buta duduk kat padang tue kannn



haa nie dah xtau malu. wan yang suruh wat cenggini wehhhh ;p



nampak tak senanya topi kemana mata aku kemana? grrrrrr
silau u knowwwww!

nie gambar dia. ada yang cantik. tapi xnak korang tengok.t engok je gambar dia yang inie. HAHA
*kejammmmmssss*

xdelah, xlarat nak uploadddd la. semputttttt..pfffttttt

nie pun actually sepatutnya publish semalam sebab aku perginya smlm tapi tetibe ada problem datang menganggu (noisy) aku pun just saved sahajoooo....

apa-apa pun even semalam penat, buatkan aku tido awal dan otak xsempat nak berfikir apa yang terjadi pada diri aku. hari nie, seriously aku tidooooo je. aku pakse untuk tido sebab aku xnak fikir. tapi bila aku bangun aku fikir jugak masalah dan dia :(
xsabar nak amik lesen. mungkin boleh wat aku lebih busyyy.KOTTT la:)


No comments: