JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, September 4, 2011

SELAMAT HARI RAYA ~~~


Assalamualaikum


hi semuaaaaa, belum terlambat lagi kan nak update blog untuk mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. saya wirda azurianie ingin memohon kemaafan andai kata saya pernah menguris hati anda dengan coretan saya, dengan status saya di facebook, dengan rakan-rakan seperjuangan saya, rakan-rakan blog,facebook, senang citer kepada yang PERNAH MENGENALI diri ini. janganlah simpan apa-apa dendam atau terasa hati. 0-0 okay?
kita mula lembaran baru untuk kali ini. harap salah sayadalam sedar atau tidak dimaafkan :)


okay raya saya tahun nie, biasa-biasa sahaja. sangat biasaa biasa sangattt -,-
kalau saya kata bosan? pun boleeeeee. kelantan is HOT. aduihhhh dia boleh ubah mood raya kita tauuu, baru pakai baju raya cantik2x make up cantik *cantik la sangat*
dah berpeluh, berminyak bagaiii. haihhhh senang cerita tak selesaaaaaaaaa :(
tapi papepun, ianya berjalan seperti hari raya macam mane korang semua lalui ;p
gambar tetap ada, mane boleh takde gambar, sayaa kan gila bergamabr, bajet comel disituuuuu
~

okay saya dah siap :D
tema tahun nie adalah WARNA MERAH kami sekeluarga.
hihihi, hot and gorgeous sekejap kami dikampung beraya rumah sanak saudara :)
ekekeke
jemput la makan kuih raya tue
*tak pasti kenapa mintak tue adaatas meja* haha

saya tengah pakai kasuttttt nak pergi

kutip duit raya :D
weeeee~~

widya (adik kesayanganku) sedang bersiap di pagi raya.
cantik kan? *baik x aku pujiadik aku?* haha

adik kecik saya wirna allyscha bertudung litup. comelkan?
hi si kenit ^__^
dia nak jugaa sibuk makan biskutt.hihihi.
tapi wirda xbagi, sebab tahu dia nak wat mainn je, jap lagi sepahhhhhhh~

okay ini hero mama di pagi raya. mak haihhhhh nakal betul pergi rumah orang, berlari sana, berlari sini. mentang2x dha boleh jalan kan?
mama dah pesan jangan nakal2x kan? degil kan? :(

lastly picture of family.
nie xlengkap lagi sebab abang wirda xboleh nak beraya bersama. masih dalam latihan di pulapol.
raya haji nie kita bersama2x k :)

papepun we are hot in red okayyy! hahaha
okay sampai sini je entry kali nie :)

buibui ^__^

2 comments:

nabilla said...

siapa budak kecik lelaki tu ?
comel !

nabilla said...

sape budak kecik lelaki tu ?
comel !