JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, July 12, 2011

KORANG HANYA BOLEH "LIKE" WALAU HAKIKATNYA KORANG "UNLIKE"



Assalamualaikum

ahaaaa, lama kan xupdateee, ngeh2x
pemalas punya pasal, busy dengan business contact lens ditambah dengan business baru bukaakkk maaaa, itu aksesori, mau? kalau mahu mari nengokk saya punyaaa facebook maaaaa ;)

okayy this is short and short and short entry i guess

just nak KECOH, HABAQ, HEBOH, yang BELOG AKU DAH ADA BUTTON "LIKE"
kesian kann baru ada? yelaaaaa aku dah cuba untuk buat sendiri, tapi xmampu :'(
asyikk xjadi jee, at last ada la RETIS nie datang kolej aku semata-mata nak buatkan button like tuk aku. baikkan RETIS ni?bangga jap kawan dengan retis. kau ADOOOO?? hahaha
dapat la jugakk melepakk dengan ramai org yg aku xpernah jumpe lagi, even satu koleh -,-
aku jumpe amal, tengku nizam, kak sab, kak ayu, kak farahin, amira....ahaaa tue je la xsilap akuu
wohoooo selamat berkenalan ye semuaaa nya ;)



p/s : ayat semata2x nak buatkan button like tue mcm best je kan RETIS? hahahaha


good night people !

jgn lupaaaa like kalau sukaaaaaaaaa :D

GAMBAR HIASAN
^^

3 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

untung laaa

tomatokering :) said...

hihi untunggggg nyee ^^

nak like seribu kali ;p

Kucing Serius. said...

Busy-ness woman!