JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, July 17, 2011

HAPPY BIRTHDAY SAYANG




Assalamualaikum
*PEMBUKA BICARA DENGAN GAMBAR YANG AYUUU GITUUU*
*padahal malas nak bawak turun ke bawah, nanti ranap yang aku tulis bawah2x tueeee*

yeayyy akhirnyaaa sign in jugak aku kat blogspot nie.
kuatkan iman nie, malas betollll nak menaip nak update blog. tapi disebabkan aku nak simpan cerita ini untuk masa akan datang, cewahhhh dah mcm sejarah tak mungkin berulang jeeee kan :P
okay straight to the forwad aku just nak update untuk BIRTHDAY BOY
*boy??* hahaha

ehem* inilah tuannya birthday 16 JULAI bersamaan dengan SEMALAM :P
HAPPY BIRTHDAY AGAIN SAYANG
^_^
I LOVE U :)
semoga hubungan kita berjalan lancar dan lancar ;p
semoga apa yang kita impikan dalam hati masing-masing tercapai..aminnn :)
semoga awak sihat selalu, dimurahkan rezeki, dan semoga awak gembira dikurniakan saya untuk awak :D

lupa nak snap pic chocolate homemade yang wirda bagi kat abg..
sebab awak gelojoh sgt terus makannnggg :(
xpelaahh, snap untuk 3 jan nanti k ;p ahaks !

*candid* konon nak romantik dia pandang saya, saya pandang dia la.
puiiiiii...
kitaorg rock laaaaa, xleh nak
romantik2x la.HAHAHA

KAMI Lagiii.. bosan bukan?


KAMI lagi? bosan bukannn??
mesti tertanyaaaa, waaaa besarnya sambut birthday cik abg. ahaks
xnak lak taye lak bape bajet saya korbankan untuk dia? tudddiaaaa menipuuu daaaaa....hehe

kebetulan birthday dia same dengan tarikh my classmate engagement :)
AGAIN
SELAMAT BERTUNANG
AFRAH DAN AMIRUL

last night akak sangat gorjesssss okay!
homaigodddddd, bila turnnn saya? -,- kihkih
insyaAllah ada jodoh tak kemanaaaaa.
banyak lagi benda yang saya dan dia nak capai.
*ini untuk jawapan saya kepada kawan-kawan saya yang sibuk dok bertanya pasal kami malam semalam*

yang aku xboleh blahhh si ROS ni (bff aku)
boleh taye sabri kat homestay yang kak afrah sediakan tuk kitaorg

sabri : (tgh tengok tv)
ros : sabri, kalau wirda ajak tunang nak tak?
wirda: *SPEECHLESSSSSSSSSSS*
sabri : *BLUR*
wirda: woiii, apa puye soklan yang kau taye dia nie, awak (merefer kat sabri) xpayah layan and jawab soklan diaaa
ros: xputus asa tayeeeeee

at last sabri buat lawak, persoalan terputus dengan jawapan lawak yang menyakitkan hati

sabri: dia? (smbil tunjukk kat saya) sapa nak tunang ngan diaaa
wirda: wuwuwuwuwuwuwuwuwuuuuuu

haha, ros sayangggg awak memalukan saya padaa saat ituu, xmanis bukannn kalau awak bertanya mcm tue, next time dont try to do it again :(
ada jodoh, tiba masa, kami *aicehh kami?mcm ARTIS u knoww* akan jemput kawan-kawan :D




bersama kak afrah and tunangnya amirul dikelilingi student AC110

nebesss mak atas pelamin kak afrah.
yaAllah pertunangan dia dah la wat dalam dewan, siap pelaminnn mcm nak kawinnn mak
*pengsan*
haishhh, dah mcm kawin je semalam, apesal tak kawin je terus semalam? ngeh2x :D
aku feeling jap atas pelamin tueee, nak merasa sendiri punya lambat lagi, tumpang orang punye pun bolehhhhhh..bulan lepas merasa irine nadia punye, bulan nie kak afrah, bulan depan sapa? haaaaa sila jemput aku. kihkihkih


INI LA ROS YANG MULUT CAM PUAKA.
hahahaha

ROSSSS, i love u friend !
muahohohohoohoho, kita comel kan malam semalam :D
kihkihkihkhih


p/s : abg : wirda syg abg sgt2x, feeling ketat puyeeeeeeee ni ! kihkihkih
gambar kitaorg xde yang cantik :( dia suka wat mukaaaaaa bila bergambar. banyak gambar dengan dia, saya cantik tp dia huduh. jadi xnak la upload.HAHAHAHAHA
harap lepas nie lebih serius bila bergamabr dengan saya *TETIBE*
i love u more syg! :D

5 comments:

kaizen said...

selamat berbahagia pada semua yg sedang berpasang-pasangan...

nnt kawen jgn lupe jmpot ye...

latest entry Isu HANGAT Blogger Minggu NI!!!

wirdawahid said...

insyaAllah ;)

Nadia Khan. said...

siapa tunang tuuuu??? i kenal x??? hahahha.
gila grand la dia tunang. i ingtkan kawen tadi. ehhehehehhe
:D

wirdawahid said...

i rasa u kenal if tengok muka. satu kelas dengan drama dengan aiza n dyea. kannn gila grandddd dia buat. mak tak mampuuu nakk.HAHA

Nem0 o0h Nem0 said...

gmbr first tu comell laa awak...