JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, June 13, 2011

TAHNIAH IRINE NADIA DAN AMIRUL :)


Assalamualaikum

Alhamdulillah dan tahniah aku ucapkan pasangan paling suwiddd penah aku jumpe
IRINE NADIA MARCELLO dan VEL OLIVER
*nama pesbukkk lagi tau*

mereka telah pun selamat bergelar tunangan pada 12june 2011 bukan suami isteri lagi tau.hikhik
semalam majlis dirumah pihak perempuan di masjid tanah, melaka. (mestilah belah pmpuan -,-)
sebelum zohor majlis sarung menyarung dah usai.
semalam aku sampai agak lambat, bukan agak, tapi
memang punn. sesampai irine dok bergambar dengan keluarga dan tunangnya . aku telah dijemput oleh irine tuk menghadiri majlis dia semalam dan aku dengan semangat dan gagahnya dari k.l ke melaka sebab nak hadiri majlis dia. hikhik. fine aku kelihatan bersemangat. hahaha
aku pergi semalam dengan sabri je. so agak segan sebab tak kenal sesape kat sane kecuali keluarga irine, tue pun kenalkat pesbuk.hihi
itu pun dorang tak kenal aku. irine je la aku rase dia kenal. dia xkenal meh aku bagi satu lagi cincin habib jeweelllllllll ;p


hehe, cantikk gilaaaaa irineee wehhh. aku xtipuu,
kecik je dia disamping vel kan..hekhek.
time ni aku rase nak bagi lamaaa dia posinggg *sebab aku menggigil nak amik gmbr dia*
hahaha, tapi aku gagah kan dengan tak bernapas seketika takut kang dia halau aku balik ghumah -,-

*sorry la gmbr tak vogue cam dorg yg pakai dslr. aku je bawak kamera cinonettt yang lain semuaaaaa pakat nak besar2x, huhu


tu diaaa dah tunjuk cincin tunang diaaa, tak nampak? padan muka.
pi tengok irine punye pic, confirm nampak ;p

*kamera murahhh* touching lagi

adehhh, kurus kan irineee? muka aku bila ngan irine jadi pelik. grrrrrr
mungkin sebab duduk kott, yelaa dok atas pelamin dia, nebess aku dibuatnya.
sayanggg xbergambar dengan irine pose berdiri plak. maklum la semua nak bergambar dengan dia, aku xnak la dia penat.
kekeke, baik tak aku ?


kek hari jadi vel oliver. dah
tinggal yg tengah2x je, yang lain semua dah dimakan. hehe
weh weh weh kek dia smart gilaaaaa. bentuk dslr canon lak tue.
haa sebelah paling kanan tue aku kenal sara sabri kan? aikkk sabri jugaaa ;p ehehehe
aku nengok diaaa la paling busy menguruskan irine nie, hee, bertuah dapat kawan baik mcm
dia yewwww. comel si sara nie..yeahhhh

tengok cara irine senyum..xnampak? poodahhhh. kata kamera murah berhabukk lagi tue gambauuuu -,-
SENTTAP lagi ..

actually xkenal pun akak n abg sebelah nie, tapi irine puye pasal, xde hal la :P

tadaaaaa, tira medan and feeka pun adeee that day :D

eh ada lagi? erk, aku main upload je nie -,-

ini time nak potong kek tunang irine. superb la kek dia.
ngeh2x :D
kau adoooo?

tengok damiaaaaaaaaaaa tuh.hehe
eh damia dengan irfan comel gilaaaa.tapi malu la n
ak bergambar dengan diorg
erk? apakah? haha

nie gmbr memula xsilap aku, kesian gilaaaaa kat aku. dapat tangkap sipi2x je kauuu.
nak je aku cakap
"bagi laluan, bagi laluan, kamera mahal nak amik gambar irine dan pasangannya,"
tapi nasib baik aku xcakap, sebab tetibe tersedar diri plak -,-


tadaaa tiraaaaaaaa :)
memula aku dah perasan dah dia nie, ala dia mane nak perasan aku. -,-
at last aku tegur dia

wirda : eh ni tira kan *pura2 baru nampak* lalala
tira : "eh kenal ek?" mungkin dia berfiir sejenak siapakah aku -,-
feeka : nie wirda kan? sambil tersenyum .
wirda : eh kenal ke? *alamak, i dah feeling2x hotsetuppppp kejap*
then, tira masih lagi berfikir xsilap aku. then, and then and then terus misi mengambil gambar irine bersama. korang, maluu kottt kamera korang stok na
k ala ala gambargrapher jeeee -,-



okay ini la feeqa yang aku dok habaq tueee. cantik kan dia? lovely face ;D

okay then , itu sahaja lah gambar yang aku adoo. sikit kan? sob sob.
xpelahh, wedding dia nanti aku nak duduk betul2x depan pelaminn.
pedulik hape aku, sekali atas pelamin aku nak dodok.
HAHAHA
*uitt, buat perangai elok sikit, kang irine tak jemput kau baru tauu widaaaaa*
lalalalalalala

btw, congrates again irine, walau dah seminggu berlalu tetap ada jugak yg wish congrates :)
semoga berbahagia sampai hujung doniaaaaaaa.


*mungkin ayat aku "semalam" tue mengelirukan korang. nie entry dah lamaaaaaaaa update cuba tak publish. tapi hari nie nekad dan gatal jugak nak publish. niat nak tunggu irine update dulu, tapi dia punye supriseeeeeeeeeeeeee hanya dia yang tahu.hekhekhek ;p"

9 comments:

wirdawahid said...

adehhh silap. bukan kek tunang, kek hari jadi vel oliver :)

aku an TYPO DAN blablabla -,-

Izatie said...

Hehe bestnye dapat pergi. Irine nampak sangat la sangat lah cantik. Baju irine pon cantik gila! ^^

wirdawahid said...

hehehe, irine memang sangat cantikkk la izatie. bukan kat dalam gambar je, tapi depan2x lagi cantik. hehehe :)
yup, baju diaaaaaaaaaa CANTIK + GORGEOUS sangattttt.

Athirah Medan said...

eh ehhh aku bukan tak cam kau lah tapi aku mana ada kawan hot stuff mcm kau tu yg takut kau je salah org kenal aku yg miskin lagi hina ni. huahuahuah. Muka kau lain kot fb dengan real. hehe. bangga ni aku jumpa org hot mcm kau. kahkah panjang nau komeng ;p

wirdawahid said...

poodahh, hot stuff pejadahnya.hahahaha
ye errrrrm aku ingat kau xkenal aku. baru nak bajet hot2x mcm retis semua org kenal aku.HAHAHA!
lain kan? semua org ckp mcm tue, aku pun tatau, tapi jangan la bandingkan gmbr yang aku pegi shoot tue, mmg lain la kannn.hahaha

c u m u h a m a said...

wohhhh , untungnya dak tecik nih dpt pegi . :p

hupload laa gambo byk2 lagi .

seyesly chanteq sgtttt irine . baju dia pon malatops . dh mcm kawen dh nih . heheh .

miss wirda bla lagi ek ? kihkihkih .

wirdawahid said...

hehe, nasib dia ingat juga kat wirda. hee :)
dah xde gambo la. tunggu je pic dari irine k, lagi meletopppsssss;p
yup2x, bf wirda punc kp, tunang mcm nak kawin jeeee .hehehe
cantik sgt, and rasenya perfect event tuk tunang :)

aihhhh, miss wirda nie lambat lagi seyhhh, kumpul duit pun xsetat lagi nih -,-

meaw said...

ayomak! jelesnya kitaaaaaa ....... nyway,irine memang lawooo! nak pulak pelamin dia,hadoiii...fairy tale gitu ^_^

Eyra Zakaria said...

hey si manis..
u pkai skirt kat banner profile u yg kat ats tu kan santek lah..
mne beli..i lame dh cari tak jumpe2 lah=(