JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, June 22, 2011

KENAPA MOOD SUKA HATI NAK ADA KE TAK NAK ADA?


Assalamualaikum

aaaarrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!
rasa nak menjerit sekuat hati ! tapi aku xmarah, tapi dahi aku tengah berkerut mulut muncung sedepaaaaaaaaa
apa pasal ni? aku xtau la kenapa dengan akuuuuuu
tadi pagi okay je, bila balik bilik macam haremmmmmmmmm
haiiihhhh, hormone jenis jahat la aku rasa, then aku rasa better jangan tegur aku waktu mcm nie, aku mungkin akan termarah tapi sebenarnya aku xmarah
ohh mungkin aku nak lepaskan moody aku kat korang. buruk kan perangai?
grr, susahnya nak describe perasaaan sekarang ni



*xde gambar yg bad mood la*

aku rasa serba tak kena. badan sakit, mata ngantuk (okay tue silap aku sebab tido lmbt)
hurm, mungkin aku xcukup rehat kot. okay i need rest.
okbai -,-






p/s : kelas drama jap lagi kul 4 apa ghupeee la dengan takde mood nak berlakon. okay semoga bangun daritido jap lagi, mood aku okay.mmmmmmmmmmmmm

2 comments:

Mawar zaty said...

aq pown sama kau taw x...ish3...ad2 je yg wat panas hati...

hasrul hassan said...

Salam.
ambik kelas drama? hmm kena bercakap ngan tiang tak? :)

Isshh moody ehh kenapa yer .. hmm ..