JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Saturday, May 28, 2011

FRIENDSHIP

Assalamualaikum

hellooo guys :)
aku sekarang berada di rumah. ngeh2x. di kala semua student uitm dan kolej bersekutu dengannya telah balik ke tempat study masing-masing. tapi aku masih lagi dirumah.
maybe esok petang baru aku balik, rumah dekatkan, balik awal-awal pun ada apa je , melainkan kemas loker -,-
semalam aku pergi daftar, yes last minute daftar memang ramai dan penat gila beratur nak bayar yuran. nasib baik ada kawan terserempak dengan aiza kawan nenekkkk i tewwww (NADIA KHAN)
semalam daftar je, barang pun bawak sikit je, bawak baju kurung je balik hostel. esok baru angkut apa yang ada seakan tak nak balik rumah lagi -,-
*tgh touching dengan orang dalam rumah. WHATEVER -,- *

tetibe mood aku ingat kat kawan-kawan aku, ntah depa ingat aku ke tak. sob sob
haiisshh kenapa la waktu2x cenggini ingatan kat kawan-kawan dekat sangat especially BEWARZ
yang lain pun aku still ingat jugakkkkk, kawan-kawan sekolah desa, terendak, kolej dan kawan-kawan alam maya nie :)
tue la kan, bila susah kawan la yang kita cari. tapi kita mesti2x la pilih kan yang mana agak-agaknya boleh mendengar setiap keluh kesah kita. xsemua boleh terima kita dan xsemua boleh mendengar di mana mungkin seseorang itu lebih pakar dalam penceritaan berbanding dalam pendengaran. erk? xkisah la apa pun asal kan korang faham je la maksud aku nie ek :)

walau kita ada boypren tapi aku rasa dan bagi aku xsemua benda kita boleh share dengan dia.
betul tak korang? mungkin ada sesetengah benda kita perlu share dengan orang lain which is teman rapat kita yang kita dah betul-betul kenal dia.
aku rindu kawan kawan ni :(
rindu nak gelak dengan diorang, gurau dengan diorang , mengada-ngada dengan diorang
walau aku tak tipu kadang-kadang kawan itu terlalu jujur. hukhuk
*aku pun mcm tue kottt, * hee
sebab orang kata tak jujur xelok, tapi terlalu jujur pun makan hati jugakk. kan kan?
so macam mane tu? hihi
tapi tue la kan, kita xboleh nak emosi sengat time tue, bila kita terasa hati, lebih baik kita fikirkan apa yang telah kita kongsikan dengan mereka daripada kita mengikut emosi dan sembur dia dengan segala kata-kata nista. aicceewahh !

oh ya motipp aku ada lah sesajaa je post begini.
nak bagitahu
"kawan-kawan saya rindu korang semua"

semoga persahabatan kita kekal :)

1 comment:

NORSHYLA MOHD NOR said...

mizzzZZZ ZZZZZ uuuuuuu TOoooo..

aku bosan tido sorang2x huhuhu dah almost 2 tahun tido sorang tak sok sek sok sek dulu b4 tido..
bosan doeee~~

lau dulu leh ar gosip2x ngn ko an b4 tido and tgk aksi2x ko tgh tido hehehe,,,skg?? tak dapek jep~~