JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, May 17, 2011

BIRTHDAY PARTY INSPIRATION PHOTOSHOOT & DECORATION by JCS CREW



Assalamualaikum

hi everyoneeeeee, morninggg semuaa.
ceteka ceteka update kul berapa nih? apa? 11 malam tadi? nampak benooooo menipuunyerr
aku bukan nak buat cerita sedih atau mintak simpati, tapi aku cakap betul, saje tunggu waktu2x macam ni, bagi feeling sikit nak update blog bagi kepuasan korang, semua
xpuas lagi? okay kalau macam tue kau pergi update sendiri -,-

okay, aku percaya dalam kalangan blogger-blogger nie, waktu2x macam ni (5.08 am) ada yang tak tido lagi macam yang sedang menaip sekarang dan mungkin ada yang baru bangun,
MORNING yang baru bangunnnnn, anda disajikan dengan hidangan blog saya yang pemalas nak update, so bila sekali update sila lah godam sampai habis k ;)
actually tak merancang untuk mengepdate blog, disebabkan aku baru dapat invatation daripada AISHA HUMAIRA untuk sertai satu lagi event baru dia

wa cakap lu, xde pernah lagi orang wat event nih, beliau sangat kreaaaaattttipppppp untuk mengadakan event nie dan wa saluteee sama aisha nie sebab dia yakin dengan apa yang setiap dia wat, thumbs up ;)

cakap banyak tak guna aku perkenalkannnnn, JENG JENG JENG :


okay guys, meh aku terangkan serba sedikit tentang event nie
event nie sangat menarik dan happening, kalau u all semua datang untuk memeriahkan keadaan. ini adalah pertandingan untuk group/team yang join. ia same dengan photoshoot yang lain, cuma berbezanya dia kali ini adalah berkonsepkan birthday party. syarat2xnya telah nyatakan dalam event tersebut dan u all tinggal nak baca je
dekat sini, kita semua boleh keluarkan idea kreatiff kitaaa semua. best tueeeeeee.
yang penting satu group rm 150 yes sound like wahhhh so mahal ma.
eh korang jangan la risauuuuuu ;)
sebab dalam satu team ada :
talent
mua
photoG
dan assistant which is not more than 10 dalam satu group.
so kita boleh cari team dalam 10 orang untuk menjayakan kita punya competition party
so collect la seorg rm10 as assist dan selebihnya mesti la kena kepada talent, photoG dan mua around rm 16 la kepada talent ,photoG dan MUA.
murah kan? soo korang jugak boleh keep it as korang punye portfolia. asyik dok tengok gambar google je lawo-lawo birthday orang, jom kita wat sama2x, berkerjasama meh ;)
lagi-lagi pada yang tak pernah merasa join photoshoot, ini adalah peluang u all semua ;)


yes ini adalah pertandingan dan PASTI hadiah lumayan menanti pemenang
tempat pada masa ini belum lagi ditentukan tapi yang pasti around K.L dan SELANGOR je
tapi yang mai jauh-jauh nak join pun boleh tapi kena mai sini la
yang paling best wa nak citer lu, kita boleh pilih warna feveret kita, ONLY ONE colour sahaja dalam kita punya decoration
*aku dah terbayang dahhh nie birthday party aku nih* muahahaha

okay, aku dok promote nie, aku join x?
FOR SURE aku join guysss !
DAN
sesiapa yang tidak ada team lagi boleh join team aku because i need
PHOTOG
MUA
7 ASSISTANT
aku sebagai talent dalam team ni
^__^

if ada yang interested untuk event nie direct asking aisha humaira yang telah di link kan di atas
bukan selalu dan senang nak jumpe event macam nie korang.
yang pasti banyak lagi istimewa menanti, tapi kena baca la dalam event tue, cek tak larat nak tulis satu-satu. hehe
so what are you waiting for?
jom la memeriahkan hari ahad anda nanti pada 19 june 2011

btw,team aku bertema

PINK PINK PINK PINK

so if ada yang sukaaa pink and nak join group aku direct asking me k ;)
untuk lelaki, meh laaaa kita bermain dengan kaler pink ! bagi jambu sikitttttttt.
terutama kepada geng blogger yang xsempat aku jumpe tuh kan, meh la kita meet2x nanti ;p hehehhe



okay have a nice day bebeh ;)

9 comments:

Akulah Pak Lan said...

Wah..nice event..gudluck

wirdawahid said...

thanks :)
kredit to aisha humaira :)

~Kirin Selama Perak~ said...

model!

Nadia Khan. said...

awww bestnyeeeeee!

wirdawahid said...

ksp , blogger tegar, meh la join group wirda ;p

wirdawahid said...

nadia khan, jom laaaaa beb ;)
masuk team i. still u leh jadi talent ;) hehe, kita gilir2x.kihkih

wirdawahid said...

nadia khan, jom laaaaa beb ;)
masuk team i. still u leh jadi talent ;) hehe, kita gilir2x.kihkih

Pembawa_Wacana said...

Good luck yer.... :)

anisumbrella said...

wow ~

but , i want to iinvite you visit my blogshop dear

http://anisumbrella.blogspot.com/