JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, March 10, 2011

LAMA GILERRRR !

Assalamualaikum

alhamdulillah, bersyukur ke hadrat illahi dengan izinya telah membukan hatiku untuk menghupdate blog yang dah lama terabai dan kelihatan sangat kurang kasih sayang.
memang aku owner yang tak cukup baik, kalau ada business layan macam nih dah lama lingkup siap roboh sendiri bangunan tue kot.
habis semua investor, creditor yang penting CUSTOMER aku lari, xlupa jugak dengan supplier product and services aku.
lepas tue hutang creditor xleh bayar, kebetulan aku wat business sole trader,hampesss ..habis semua harta aku kena rampas.

HAHA, mentang2x sem nie kau belajar tentang business, entry pun berbaur business jugaaa.
okay, aku terus terang k, aku memang busy dan rase xcukup masa untuk aku luang kan masa aku even sebentar dengan blog nih, sem nie memang rushing gilerrrrrrr
cepat la berakhirr weiiiiii, lambat lagi ke?? erk, tapi final xready lagi nih. okay2x takpe, pause kan sekejap bolehh takkk dik nonnnnnn?
aku bukan bajet busy tau, tapi aku memang bajet+poyo lagi nih, bayangkan la..soalan essay business pun akuterkapai2x nak jawab nak merapau hentah hape-hape ntah pun fail , inikan plak nak mengarang kat blog, so wasting my time * nada sangat angkuh*

TAPI
petang nie, aku ada ruang untuk bernafas dan baring dan relax sekejap, sebab semua tuh dah berakhir SEKETIKA.
besok ada test, malam nie r study, NEXTWEEK ada manyakkkkk2x testtttt.
*positive*
ohhhh saya memang sukakann testtt TANPA HINT...haahaha, KORANG! doakan lecturer gua baik bagi hint lebihhh2x dan melampau2x tau, lau boleh bagi soalan test terus jawab kat asrama pun gua xkisahhhh.haha *demand lebih supplier naik* masuk microeconomic plakk dahhhhhh.

orang kata kalau kuat belajar, makan banyak.
erk betul ke? patut la aku nih asyik2x nak makannn je
*Nak bagitahu aku kuat belajarrr la nih* Hahaha
DUSTA ke KUSTA? erkkk? hehehe
pagi tadi je aku makan bihun goreng berserta air cincau, then habis aku beli nugget *walaupun aku xsuka nugget tapi mengidam nak makan plak tadi *
then tengah hari aku kenyang so aku xlunch aku beli air soya je, balik aku beli ayam gorengggg besarrrrrrrrrrr beb ! *sedap*
malam plan nak makannnnnnnnnnnnnn, macam2x ada pizza free tak g amik lagi kat domino's,
teringin nak melantak dengan rakusnya mcd, aku jenis yang makan semuaaa so aku xmemilihhhh burger aa yang nak dimakan, asal namanya mcd aku tibai, korang nak belanja aku secara suprise xpayah risau2x nak tahu and takut nak beli feveret aku apa, aku memang makan semua *masalahnya ada kee? erk*
pastue nak makan bihun tomyam dengan carrot susu, makanan kampung punnnn tangkap lelehh jugaaaa kan? perghhh, sedap2x..
aishhh macam2x la, yang ada kat unikop nie walau aku dah berjuta kali makan, aku nak makannn semuaaaa. camne nih? apesal kuat sangat nafsuuu nih? erk? hahaha
tapi nasib baika ku nie berjimat, pandai simpan duit :P
hehe, tapi selalu simpan kat cashier, sekarang nak simpannn dalam bank sendirii hokeyyy.
cashier ! i xnak bagi duit kat u hokeyyyy, tapi i nak barang tokeee u boleyyy? kihkih

aku ada pegi satu ceramah nih. *tetibe*
hehehehehe
RAJA SHAMRI
korang kenal x? xkenal silaaaaa la berkenalan. dia sangat best dan saya boleh cakap saya KAGUM dengan semangat, usaha ,positive dia, ketabahan dan kesabaran dia beserta matlamat dia. kitakita??? *sebut dengan laju sambil angkat kening*


aku ada bergambar dengan dia, tapi aku xupload sebab kemalasan menunggu uploading
kalau aku free aku show off k. haha
masalahnyaa, gambar tue terlalu comel dengan muka dia dok sebelahh aku. hehehe
maluuu tau, menggigil2x aku jumpe dia, senyum bibir aku bergetar2x nampak xbetapa eksaiteddddddddnya aku bila dapat berdiri sebelahh dia sambil dia wat muka comel bergambar dengan aku?
*dia wat dendan semua orang macam tue jangan risau* kihkih
tapi lau korang nak kenal dia, type je raja shamri (fan page)
atau raja shamri III (account personal)
dia pakai spek tau, jgn korang tersalah like or add plak.

ehh sampai sini la. so the main idea untuk entry nih adalah,
dah lama gilaaasssss aku xupdate.
macam ne korang yang study spent time tukkk blog korang ekk?
kebetulan blog aku bukan jenis bergossssipppp segala, almost about me riteeeee?hehe
sebab aku memang xminatttttt ;)
kalau jumpe depan2x nak gossip aku minat...kihkih.
k la u allll kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi *melodi * <--sebut dengan tone dia k.
renung2xkan dan selamat beramal *ayat nih xkan xtau kottt*
lumrah manusia, manusia mengata manusia *ayat raja shamri*
orang yang selalu dihina,dicaci akan menemui kejayan *pun beliau*

12 comments:

darxniq said...

ble masuk cini...dok ushar gambar jer..x tgok lain dah..hahhahaha...terpesona!..:P

wirdawahid said...

lol, hayatiiilah setiap bait kata-kataku.HAHA

hasrul hassan said...

Adakah kerana dirimu telah jatuh chenta? Lalu makan tak hingat dunia ... :) dan apakah dikau telahpun berpunya ... walau masih lagi di tangga usaha?

Perghh ayat .. leh memikat?

fasha said...

wah wirda..!!lama tak dengar cte kan...hehe

wirdawahid said...

hasrul hassan : hamboiii bermadah cintaaa plak dia tat sinii kan.
tergodaaaaa je, hahaha

wirdawahid said...

sis fashaaa : tauu xpeeee, nih dah dengar dah kan.hehe, wird abaik2x je. lamaaaa gak xdengar khabar akk ;)

Sunah Mohammad said...

budak! nape banyak sangat typing error kat awal2 tu? hahaha~

wirdawahid said...

kannnnnnnnn, im person who always do that. haha
masalah typing error sedang dalam pembaikkan :D

nora said...

tak saba nk tunggu ko show off huhuhu

ENTRY HOT : dia tinggalkan aku...

wirdawahid said...

huhu, aku pun tak sabar nih ;)

Miss Marquis said...

heyya,
ni first time I datang blog U.
Raja Shamri ni bukan ke yang ada prob kaki tu??

tigapersembilan.com

wirdawahid said...

hi miss marquis,
yesss u're right ;)
dia hanya menggunakan kaki palsu untuk berjalan, tapi semangat dia kalah dengan kita yang lahir dengan sempurna anggota tubuh badan :)
itu yang menjadi kebanggaan wirda terhadap dia ;)
btw, thanks for coming and reading and comment :P