JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, February 16, 2011

PHOTOSHOOT MUSLIMAH SEMPENA MAULIDUR RASUL


by : cik sha

Assalamualaikum
*aku tengah ponteng kelas nih* ssshhhh
diam diam diam sudaa yew
semua umat islam telah menyambut maulidur rasul,
dulu kalau kat sekolah, hari maulidur rasul, confirm dah siap sepanduk, dah hias lawa2x, kaler2x, then berarak selawat ke atas junjungan nabi Muhammad S.A.W .
tapi since dah habis sekolah, dah xde dah macam tue, semua wat sendiri je :)
tak berjemaah dah cam sekolah.

sesambil tue, aku telah menghadiri satu event photoshoot muslimah :)
organizernya ialah sis fienaz
photoshoot ini sempena maulidur rasul, tengok tittle pun dah tahu kan
semua talent perlu ada disana pukul 8, dah aku pepagi 5
.30 lagi dah bangun kejutkan abg sayang tuee, bukan excited tp takut lambat.hamboiii, kalau pegi kelas xde lak takut lambatt kauu ekkkk wirda :Dgrrrrr

sesampai, aku and sabri pegi breakfastdulu, then dia anta aku
sampai ke rumah sampan, hurmm agak jauhh jugak laa ye nak sampai ke rumah sampan dengan berjalan kaki.sesudahhh dapat baju jubah oleh jubah elegent by nessa radzi( nessa shoppe) , tudung oleh ayunar hijab shawla dan aksesori oleh aisha humaira, dan telah dimake up olehhh kak Gy atau nama facebook fauzianita Gy
shoot bermula dengan ....


by : monoroyos semproyos
semua talent yang hadir.
semua cantik-cantik wei, segan
aku time tueeee. huhu
tapi dorang xsombong ;)

by nallie green
mase nie ngah segan lagi. hehehe

by sheriza nazir
yes, time nih aku dah bolehhh dah sikit ;)


by : abg jay

by : mizzciela adlan

by : sheriza nazir

nie part time last. mereka sumeenya best and sproting, siap suruh wat gaya2x yang lucuu lagi tuh. hehehe
banyak gambar yang semuaaanya aku suka la. tapi xkan nak masukkan semu. kang korang
membebel kata loading la plak :)

thanks kepada semua photographer yang hadir and shoot wirda :)
kepada mua, dari make up sampai balik kita lekatt ye. hehe
kepada kawan2x yang lain jugak ;)

kali nie, shoot photoG semua suruh aku senyum, haha.
muka aku xsesuai senyummmmmmm, so dpaatlah hasil muka yang nak gelak gituuu.haha
sebelum tue abg senpai dha pesan jangan senyum, wat muka serius la kalau leh. hehe
papepun, aku sukaa sangat! :)

*okay nak sambung wat keje. tata~! *

p/s : kepada yang wirda xsebut nama nak ucapkan terima kasih, bukan xnak mention tapi terlupa mungkin dan jugak ada yang xtau nama u all. hehehe :)
terima kasih tuk semuaaaa la, especially pada kak fienaz, sponspor,photoG,mua dan kawan2x :)





13 comments:

Syafiq Rosli said...

cantik2..telepon lect ponteng klas..hehe

Nadia Khan. said...

bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

wirdawahid said...

syafiq : HAHAHA, jangannn laaaaa. dlaam salah seorg photoG tue pun ade lect account :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

cam hindustan =)

woot-woot said...

see ! hebat lagi ! :P

wirdawahid said...

nadia khan : bestttt, ala jangan cecedihhhhhh :)
nnti ade rezeki kita join sesama nak? ehehe

yana said...

so sweet lah kaka..
:)

wirdawahid said...

khumaira : hehehe, thanks :)
hindustan celopppp :D

wirdawahid said...

hencik wootwoot : haha, xhabis2x hebat. mane adeee hebatt la. nie baru2x je dalam bidang nih, org tak pandang lagi nih.HAHA

wirdawahid said...

yana : uittt, sweet tang mane dik? thanks yaaa :)

hasrul hassan said...

Lepas ni .. memang leh jadi model terkenal la ... jgn lupakan saya yer .. hehehehe

wirdawahid said...

alalalaaa, sapelah nak amik saya jadi model ni? talent pun xlepas lagi nih. hehehe

Firdaus Kasim said...

gadis melayu memang cantik ! hehe