JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, February 7, 2011

MULALAH NAK BUSY KANNNNNNNN



Assalamualaikum
sangatt lewat, dan lewat yeeeee waktu ini untuk menghupdate blog. tapi aku rase nak update jugak sebab rasa macam nak luahhh je semuaa yang ada.
kadang ada sangattt topic nak di perbebelkan kat sini tapi yelaaaaa kemalasan menguasai diri itu lebih berkuasa dari segalanya

SEGALA BENTUK CUTI DAH HABIS
so for sure ramai gila dah balik ke kehidupan lama korang. hahahaha
sodapppp korang relax goyang kaki sambil on9 balas-balas komen, yakay ,sakat kat sahabat blogger
haaaa, mekk kau sekali cuti dah habis, jangan mimpilah nak jadi burung hantu atau omputih cakap overnite dengan SB lagi yewwww blogger2x nakal dan comel ^____^

cuti nie memang singkat tapi bagi aku rasa lama gila.
aku rase cam gitu macam xbest ke cuti nih? hurmm lebih kurang lah
sebab aku nie jenis naik lemak tau dakk , sekali dah dodok relax jangan harappplah kan aku nak aktif rajin balik. sampai sekarang shhh, pelan2x nak cakap nie kang KIRIN SELAMA PERAK dengar marah kang, assement comel aku tuh tak siap lagi, padahal dah jam 4 pagi maks ;(
memang berjageeeee yeww aku memalam pepagi cenggini
mood pun dah kurang nak beramas mesra dengan korang dah sebab cam tension sikit kot
so, next time jangan la bagi cuti banyak sangat, i n
aik lemak hokeyy
"bagi betis nak peha"

aku perasan habit aku sekarang nih, dah jadi silent reader sejak dua menjak join SB , tapi aku xsuka komen, hehehe
ade gak aku komen tue kira korang bertuah la tuh. hahaha
DAN satu lagi habit aku plak aku xsuka updatee dah .cisssssss
sape buat aku cam gini nih? aku suka baca blog orang sampai blog aku terbiar bersawang, berkulat sampai aku sendiri tak terlarat nak bersihkan balik, kesian korang2x yang datang blog aku tinggalkan jejak. dah aku bala
s sikit2x :)
thanks yaaa, semalam perasan ada 17++ la followers, tapi hari ni terus 188, wah mendadak. sape punya keje nih? haha
mungkin FH punya kebaikan kot.
thanks tapi papepun, aku xnak la koran follow aku sebab blog aku cantik *perasan, gambar aku smart*perasan lagi , lagu aku sedap*perasaan ,suara aku sedap* ehehehe nie punn lagi perasan, yelaaaaa baru pas berduet dengan KSP rase lebih berkeyakinan nak berduet dengan FH plak lepas nih. hahahaha

lepas tuekan korang, aku nie mmg suka baca blog orang tapi aku xsuka lah baca entry dialog. ntah, mungkin bagi sesetengah korang rase best, tapi aku rase cam malasssssssnyaaaaaa.
kalau omputih maybe sedap sikit aku bace dengan sleng berlagak aku tuh. hikhik

so, xleh wtpelah memang aku malassss bukan xsuka MALAS hokeyy.

macam2x GA la, pastue apa benda la yang join2x wat entry tue, aku bukan malas nak join, tapi aku malas nak wat entry, kalau ade sesape nak watkan so aku terima dan suka dengan ^_________^
*merujuk gambar di atas :)

so senang citer semuaaanya malas .
esok kelas aku kul 11 pagi, tapi before 9.15 lect aku nak aku submit assgemnt.
lol, baru nak tido lebeyy sikit, almaklumlahhhh dah tiap2x malam berjaga jadi burung hantu kat SB, aku nie dah boleh jadi security gurad dah kat SB tue, xde sesape nak lantik ke? haha
wat part time gituu
ohh yeee, aku jadi rajin plak sapa2x orang nih since amsuk SB , dulu bukan tak rajin, tapi malas
aku rase lebih menghargai kawan-kawan alam maya aku :)
sebab diorang yang menceriakan dan menyenyumkan hari2x akuu.
thanks, tapi jangan wat taik kat aku sudaaaa. haha

so, by tommorow everyone's getting busy .
jomm semangat kembali ke sekolah, ke u, kolej, tempat kerja :)
ada cuti lagi kita gila-gila lagi yewwww

okay aku nak stop sini je, aku nak smbung wat assgemnt pasal syarikat segala nih.
selamat tidur semua


9 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..awal lagi..

Kudin Nz said...

memg malas pon..waaaaaaa

OnlyZul said...

perasan giler kau..hahaha
aku follow ikhlas tau..hahahaa

wirdawahid said...

syafiq rosli : dah siappp dan hantaaa da esemennnn :D

wirdawahid said...

kudin : tauxpeeeeeeeeeeee :D HAHA
eh mane ade. rajinnn sebenarnya. haha

wirdawahid said...

only zul : baru kau tahu aku nie jenis perasan? haahaha. thanks beb :)

Nadia Khan. said...

sama la kita
dah mula busy
haishhhhh

wirdawahid said...

haha, tauu xpe ;D
selamat membusyy ye NK :D

ChAzStYlo said...

http://chazstylo.blogspot.com