JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, February 3, 2011

DARI K.L - MELAKA UNTUK LUNCH JEEEEE..

Assalamualaikum

heyyyy, sekarang saya daH sah jadi sahabat blogger (SB)
wahhh, best la amsuk groupppp tue, sebab semuanya sportinggg habessss
tapi adee je yang sedang merajuk dengan wirda ;(
*sedih , sedang nangis sambil lap air mata guna cadar. haha

thanks syafiq rosli sebab add wirda join group tue.
SB punya penangan lagi hebat dari FB :D

okay, hari ni, plan sebenarnya aku nak pegi JALAN TARRRRRRRR nak rembat shawl-shawl yang menarik tertarik dan ditarik ---> *tarik oleh aku

TAPI
semuaaaaaa, semuaaaaa okay,semuaaaaaanya CANCEL !
*start bengang tapi still cover2x

pagi2x lagi sidia call suruh siap nak AJAK KELUAR
xkisahh lagi laa, joinnnn jelahh sebab awal lagi, ingat nak g sane tgh2x ari keee an.
letih mulut aku bertaya nak g maneee, dia tak nak jawab.
rupaaaaanya dah sampais eremban baru AKU TAHU dia nak pegi MELAKA
hamboiiiii, PUNYA SELEKEHH hokeyyy aku dress up sampai melaka ..siap round2x dalam parkson lagi, hahaha
*segann makkk sebenarnya
tueee la, mesti dia malu jalan dengan aku, len kali bgthu..kannn dah pakaiiiii xsenonoh. macam nak g kedai cina kat rumah aku jeee aku dress up sebab bila kuar dengan dia memang aku sempoiiii gilassss la. tapi dah nak g melaka, xkan laaa nak pakai comot2x ? grrrr
apa kan daya. haha
then yang paling sakit hati, ppegi sane dia dengan kawan dia , kawan aku jugakk la, kawan abg aku jugakkk la. hahaha
xtau nak pegiii mane, last2x dah lapaaa an. pegi lahhh melahappp sekejap.
THEN BALIK.
sangatt cool hokeyyyyy dorang nie.
sumpessss gue tak nak ikuttt dah ;(
jalan tar aku pegi sabtu nie lah..

dekat melaka tadi, ramai gilaaaa orang dekat dataran pahlawannn
raya cinaaaa an
oh ya, jeling2x jugak mane tau terserempak dengan irine nadia marcello ! bhahahaha
*berangannn
kalau jumpe punn, mungkin aku menyorokkk dalam beca mungeee mungeee yang cantikk tue :D
supaya nampak berserilah sikittt hakuu. hehehe

ohhh ye, itulahh ceritanyaaaa.
korang rase bosan2x, dah xtau nak lunch kat maneeee kat area k.l nie pegilahh melaka cam aku.
xpun g JB keee, kelantan terus pun xpe. pas lunch balik la. hahahaha

*MOOD : SEBAL

5 comments:

Nour Akmal said...

jauhnye perjalanan..huhu..

tak pe la..sekurang2 nye leh gak cuci mata..
leh la jadi cite br kat blog ni kan..=)

www.jarijemariemas.blogspot.com

wirdawahid said...

nour akmal : hahaha, nasib baik leh cuci mataaaaa.

~Kirin Selama Perak~ said...

sapa yg mrajuk kat SB??
:))

wirdawahid said...

KSP : hehehehe, ntahhh. owner blog nie kot :D

mahirahnazlim said...

baru laa lunch saje KL-Melaka haa . hahah