JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, January 19, 2011

LUNCH WITH MY NENEK :D




Assalamualaikum


hari ini kelas aku start pukul 11. tapi aku bangun awal jugak kul 8.30 xsilap
*AWAL LA TUUUUU
sebabnya satu je, nak basuh baju2x yang belum dibasuh
*pssst, i tak anta dobi okayyyy :P

then, tengok bilik dah semua pegi kelas, xde orang. alam
akkk takut lak nak mandi
sebab tetibe teringat citer khurafat tue
grrrr, sampai sekarang menghantu
i aku okayy
jangan memain2x. ..
so aku xmandi la pegi kelas kul 11
HAHAHA
percayaaaaa sangattt an, xkan la aku
xmandi.
aku mandi laaa tapi berlagak relaxxx la , padahal dalam hati nak cepat2x je
aku xnak wat kelam kabut sebab aku pikir, klu "BENDA " tue ada and nampak kita kelam kabut lagi dia suka kacau kita sebab dia tahu
kita takut. kihkih.
macam budak2x tapi tulah realitinya kita kan.

then ngah siap2x, nenek aku mesej
wahh nenek aku pakai handphoneee okayyy :D
siap ajak lunch lagi. jangan memainnn. haha

*perkenalan nenek dan wirda*

"hi, sis nak taye sikit boleh? (nie aku)
"hi, jap ek nak amik air" (N.K)
"okay :) " (nie aku)

*sesambil tunggu tengoklah sape la minahhh nie vogue gilaaaa la.
dok belek2x gambar tengok la info, berapa umoo minahh nie. hikhik
grrrr, malu noks.
okay dia dah amik air aku anta ch
at kat dia.

"ehhh, kita sebaya laaa, hik
hikhik "
"ohh ye errr? okay2x anggap takde pe berlaku tadi." hahaha

aku anta chat kat dia pun sebab nak taye pasal cara beli online butik edast tue. sebab aku tengok kat dia punye blog xsilap yang dia sukaa shoppping kat situu.
haha, sesambil tue leh la kenal kenalll kan. :)
so dia pun bagitahu la camgini camgini. biasalah tak pe
nahh beli2x onlinee enie dik oiiii.

then agak lama jugak tak mengontact, time tue cuti belum
masuk belajar lagi. koje dok on9 duapulohhempatjam la kannn
tengok dia punya info tempat study
KOLEJ UNIKOP
mak haiiii, malu gua noks nak jumpa dia. satu kolej lak tueee.
grrrr, banyak betul lah kebetulan dalam pertemuan kitaorang tue
first kawan aku si imran tue satu sekolahhh, tengok rupanyaa kawan dia jugak. dushh
pastue kawan aku si fify tue tetibe
tegur
2x dia kat wall
okay cam bese la, biasalah tego2x nie, aku pun taye la
h dah lame ke kenal. oh dia cakap baru sebab fify nie GF kawan diaaa. :)

so bukan nenek aku yang kat kampung tue yang ajak luchh okay. haha

so lepas habis kelas kitaorang pergi lunch sesama. ala bukannya dekat kennyr rogers ke, nando's ke, mcd ke, ala kedai makan biasa je belak
ang unikop tuee
tahu tak?? haaa, kalau tak tahu sila2x lah datang memeriahkan suasana unikop yang humphhhh nie :P
okay ini after lunch. memasing nak cepatt nak pegi kelas. N.K je xde kelas. eh ade tapi pukul 4. aku and dyea kul 2.
yes, i tinggi lagi dari N.K hahaha
hari tue tengok dia tinggi dari i. okayy i wear wedges, u wear flat shoes rite?

oh ya lupa, nenek ada bawak kawan dia tahu. namanya saidatul, but nenek panggil dyea.
seriously sorry dyea
mase edit picture dyea and i, i xttau nak ejaa name u ;(
then tadi nampak u online.
heeee, baru tahu :D
dyeaa pun besttt . dia sporting amik gambar kitaorang.
N.K ada dyea
i ada shyla. hehehe


itulah mereka, next time kita pegi makan mcd sesamaa plak ekk
yang bestnyaa bila i jumpe nenek nie, dia suka bergambar
haaa, i memang sukaaa lah pada orang yang suka bergmabar. hikhik
see, dah lame xjumpe shyla, i have no new photo ;(

alaaaa rindu shylaaa plakkkkkk
dia busy tuk stpm this year. wish her luck okay :D



oh ya, baru teringat. time lunch tadi, kitaorang dah habis makan.
sebelah meja kitaorang lelaki tau, xhabis2x pandang kat kitaorang.
perempuan ade kat depan dia, i thought dia puye gf but n.k and dyea cakap tak
whatever la.
yang menjadi masalahnya, tetibe mak cik kedai tue datang dari belakang and pegang bahu i.
dia cakap makanan i xpayah bayar, dah ada orang bayarkan.
hehehe
*best

i dengar "jangan lupa bayar"
dalam hati, penah ke aku makan tak bayar. hahahaha
rupaaanya abg tadi tue belanjan i.
ohhhhh, cmne nak ucapkan terima kasih nie? pelik, tetibe je bayarkan. hurmm
papepun rezeki la kan.
lunch dengan n.k dapat makan free.
N.K next time lunch dengan i lagi k. mane tahu ade orang nak bayarkan lagi. haha

papepun thanks ya yang bayarkan, i xsempat nak cakap thanks sebab dia dah pergi :)


okaylah sampai sini je.
byeeeeeee :D

5 comments:

Lyaa Suriany said...

cun
sbb tu de org berkenan..
hehe

wirdawahid said...

haha, mane ade cun. kita selekeh la tadi sis :D

Nadia Khan. said...

hehehhe sukaaa!
nanti kita lunch lagi k :D

wirdawahid said...

okayyy nekk :D
xde hal laaaa :)

DarkenCrew said...

http://darkencrew.blogspot.com/
ini link ke blog sy cik wirda..
:)