JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, January 26, 2011

IRINE NADIA MARCELLO DAH READY NAK NAIK PELAMIN?

Assalamualaikum
helloooo semuaaa
lama gilaaaa aku tak bukak and menziarahi blog aku sendiri,
so blog orang lain apetah lagi an
kemalasan sedang menguasai diri aku, study nie pun lemau2x sikit nih.
tak leh jadi, aku kena wat something, maybe sorok laptop bawah katil, konon2x tak tahu laptop kat mane. haha

sape kat sini tak kenal irine nadia? haha
agak maluu kot an soalan aku tue, para2x blogger, facebokers,twitters and yg xde apa2x sosial network pun kenal irine nadia marcello kan.
betapa fofularnya dia, dia same je baya dengan aku 19.
tapi betul ke dia dah ready nak kawin? hikhik
kawin awal la bagusssss, kata orang tua-tua la ;)

tapi sekarang tue belakang citer la an, sebab sekarang kat mane2x tengahh heboohh nie pasal cst production and lrkl.
tahu tak apa tuh? haaaa, xtau pegi taye kat wall irine. hikhik
irine telah menyertai satu contest
"what's hot is gettin hotter"
tajuk contest yang dipilihnya ialah
"my dream wedding"
klu tengok pada hadiah, aku awal2x lagi tarik diri, bukan hadiah tak berbaloiiii tapi lebihhhhh dari berbaloiiii hang tauu dakkkk !
so, thats y aku tarik diri. hikhik. confirm2x xmenang *menyerah sebelum mencuba*
tak bagus2x jangan ikut attitude ini.
sekarang untuk vote irine nadia telah dibuka so korang yang sudi dan baik hati dan rase irine boleh menang apa kata kita sesama undi dia :)
oh saya dah, so korang apa tunggu lagi ?
aku yakin dia bolehh menang punyaaaaa, peminat dia 10k +++ *or lebih ke?
so aku sasarkan dalam banyak tue jugakk la orang like dia. hikhik
semoga rezeki dia untuk menang dan capai dream weddingnya :)
nanti bolehh duduk meja vip untuk para blogger. aicecece..

so, kira dia dah ready la tuee an nak kawin,
aku kalau menang pun, walau umur aku 15 pun aku kawinn je kot aku rase.. haha
yelahh nak wat sendiriiii makan duittt banyak gak ann bajettnya.
kalau korang blur lagi, kenapa perlu irine yang menang ke apa k an.
try korang bukak blog dia untuk bace entry dia
tentang my dream wedding
sangatt best dream weddingnyaaa :D


papepun irine kata dia nak korang ikhlasss vote dia.
yelahh, kalau korang tak ikhlas vote dia, dah la untuk mase depan dia, hari bahagia so lain macam an kan
so taye pada hati sendiri, ala nie kira tolong menolong :)
puas hati tau dapat tolong orang dengan ikhlas :)

korang boleh la klik kat sini untuk vote irine nadia marcello
tekan butang LIKE

VOTE CEPAT2X TAUUU
SEBAB TARIKH MASANYA SANGAT SINGKAT
SEHINGGA 31 JANUARI JEEE !
LAST PUKUL 11.59 PADA TARIKH ITU.


semangat kesukanan bersama2x! tetibeee :D

p/s : irine dok pesan ingat nombor 52 ! 52! 52!
buat masa nie undian irine telah mendahului yang lain sebanyak 726. so korang jangan lupa vote
irine tau!

yang benar
wirda azurainie :D


No comments: