JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Sunday, January 2, 2011

bayi pagi-pagi bersolek.


Assalamualaikum

hello hello and hello to bloggers, silent reader, stalker malker aku
whats up whats up?
sihat tak? ghajin tol korang dok blogwalking sini kannn. aku?
adoi xsempat la lately nie since sem sudah bermula walau kelas xbermula. sibuk dok pegi daftar beratur panjang giler dalam bahagian kewangan nak bayar yuran belajar, dok kehulur kehilir ke HEP nak amik kunci asrama. and at last, salah kunci bertukar dengan akak senior yg sememnagnya tengah takde dalam bilik. aku pulak bukan tido asrama umah dokatt je sebab kelas belum start lagi. malas nak dok asrama lagi. konon nak kemas barang2x dulu la. so ingat nak bawak balik beg gedabak tue, tp tidak kesampai lantas meninggalkan beg sebegitu rupa di dalam bilik. perghhhhh, balik bilik mesti penat aku nk kemas-kemas segala. grrrrr
pastue balik tue nak online. kononnnyaaaaa nak wat entry untuk tahun baru.
TAPI
hampesssss, berukband nie terlupa nak bayar dan mengakibatkan kecacatan dengan P1 WIMAX memotong kasi potongggg untuk seketika. dan pada 1.11.2011 baru berkesempatan nak pegi bayar. dan kononnyaaa tak dapat wat entry pasal tahun
baru nak la wat pasal entry tarikh cantik tuee.

1.11.2011
tapi, hampess jugak sebab ade orang yang sedang mengodamm lappy aku sampai aku tak berkesempatan.
so aku nak jugak menganggap ni entry 1.11.2011
haha, bape kali nak ulang daaa
okay! jom ke cerita sebenarnya.

1.11.2011
macam bese , xdeapa yg berubah. nak dating si pak cik tue plak pegi holiday dengan family. dia ajak aku bersama tapi idaakk la kawe nak pegi. belum ada ikatan yang sahh lagi. kata bapak aku. haha

so dok rumah. pagi2x lagi kena jerit kena bangun sebab apa?
meh sini aku nk tunjuk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaa, mak aku cakap
"yaAllah anak aku, anak aku. *gaya agak gedik. haha. tengok wida pakaikan dia gincu !~"
aku dengar dahhh, tp aku malas nak bangun tapi mak aku pakse jugakkkkkkkk bangun tengok. HAHAHA
habis lantaii merah mnyala da godam gincu merah menyala mak aku tueeee. haha
xpasal2x aku yg sedang ENAK dilamun mimpi nak pakaikan dia gincu.
memang sangat penuduhan yang tak berasas. ceit, marah la konon. haha
tapi aku kuar tengok, "maaaaa, mane ade kak pakaikann. SUMPAH xde. orang tido tadi."
pas tue dengan muka yang baru bangun sempat amik kamera and amik gambar dia.
kira cantik terletak la gincu nie kat bibir dia. comot sikit je, mmg la bese tapi umur dia baru
satu tahun tiga bulan.
adakah aku yang jakun? tapi aku sangat2xxx la sukaaa tengok.
mak aku kata ni semua sebab aku sebab dok tengok aku makeup. ahaha
xleh blah.. gua jugak yang kena.
pastue suruh senyum siap senget2xkan badan lagi nak bergambar. konon posing laaa tue
pandai gilerrr wat mimik muka yang sekarang orang dok buat konon2x comel. ntah ape yang masuk dalam badan dia tetibe berperangai sebegitu rupa. haha
grrrr, wirna, akak tak tahu nk ckp apa.
speechless
pagi2x buta wat perangai xsenonoh tue. wat aku terussss xleh tidoo.
jadi nnti besar aku nk citer

"wirna, wirna nie dri kecik lagi dah gedik semacam lagi. tarikh akak ingat lagi. siap bukti lagi. HAHA"

tue la bayi ajaib yang kononyaaaa.

4 comments:

Azza Rynna said...

comelnye dia pakai gincu,,,haha

wirdawahid said...

hahaha.. kecik2x dah bergincu. besar2x tak tau la kann :D

E.d.Y said...

haha..kecik2 dah pandai bersolek..hehe

wirdawahid said...

hehe. tau xpe.
terikut kakak dia la nie. silap bukan setahun 3bulan setahun 1bulan. heee :D