JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, December 21, 2010

TWITTER UNTUK ORANG HOT SAHAJA

Assalamualaikum


comel tak hencik mohd farish irfan ni?

okay2x start story gambar itu hanya satu hidangan pada entry kali ini
kenyang tak? xkenyang tunggggguuuu besokkkk . haha

i need one person only to get enough 100 followers
kita tengok sape yang bertauh. aiceh! bertuahhh ke? heee
malan ini aku duduk rumah seseorang . dah lama gilaas kot aku xtinggal sorang2x kat rumah.

takut woooooo sorng2x tido jap lagi
grrr , korang doakan aku dapat jalani malam ini dengan baikye.
besok aku nak amik shyla (mcm drive je)
nak ajak shyla tido sini. dia tak nak aku pakse . haha
btw, esok kitaorang nak menggila lagi! yeehaaaa.
phototembak cara kami! so yang sukaaa sangat tengok gmbar bagai nih.
korang tunggu tau ;)

okay sila bawak bola mata korang pada tittle entry kali ini
betul ke beb twitter untuk orang HOT je?
ahaks, sebenarnya aku yang punye pendapat . sebabnya , aku ade twitter tapi aku reti nak guna dan aku tengok pun xdepeee je sehingga sampai aku biar bersawang macam tue je

tadi aku dah belajar satu benda. memang aku akui, sangat memalukan kot baru sekarang nak belajar benda alah tue. heeee
sebab aku memang tak suka banyak2x account itu dan ini.
dulu gilass myspace tapi sekarang dah ade facebook , emel+password mysapce telahhh kulupaii
macam kacang lupakan kulit atau habis madusepah dibuang? haha
waaa sedih kot bagi aku sebab dalam MYSPACE TERLALU banyak kenangan aku dengan si dia teeeetttttt. ahaks

so korang yang tahu care nak dapatkan myspace aku, meh la gtau aku tauuuu !
back to the story, nak tahu aku belajar apa? tapi janji dulu jangan gelak sebab sape gelak bontot dia besarrrr nanti! huwaaaaa
nak keee? hahahhaa

skype !
yes, besttt gilerrr lepas reti guna
akud ah lame ade account tue tapi seperti biasa aku tinggalkan sebab xtau guna .
ni pun sebab aku ajak shyla webcam YM dia tak nak, dia nak skype.
terpakse lah aku wat flashback dengan sepantas kilat apa nama skype aku.haha

nasib baik hengat !
best best best best , rase macam jumpe botol2x dapat jumpe aku an bosan dok rumah sesorang
jadi skype sesape pun leh guna annnn.
TAPI
aku still xpuas hati dengan twitter, hape orang hot je ke guna aku taye sekali lagi? sebab yang aku tengok artis2x, blogger2x hebat macam irine nadia tue kan,selalu update twitter.
untuk hape sebenarnya? just tok update status je ek? orang xleh komen? grrrrr
kalau macam tue mmg xsesuai la tok aku, haha
sebabnya mane ade peminat nak update status macam
"hari ini saya di pwtc akan mengadakan konsert malam ini. ramai2x datang ye. muah love u all"

okay nie ayat aku reka , takde perli sesape hokeyyy. haha
jadi kalau aku? nak update apeee je.ahaks
sesape yang sudi terangkan sila2x terangkan. btw aku cuma nak tahu je kot. sebab xde hati kot nak bela banyak2x account macam2x jenis nih.



p/s : minggu depan minggu bunga cinta saya.heeeeee.

8 comments:

hasrul hassan said...

ohoo .. gitu kesahnya yer .. hehehee

E.d.Y said...

comelnya budak tu

wirdawahid said...

hasrul : hahahahha. mesti tergagap nak bacekan. ayat tunggang langgang.;)

edy : kannnnnnnnnn , comel gilosss dia tue! dia suka senyummmm :)

FaraCuna said...

hahaha..twitter hnya ntok org feymes je..

buat status yg sama kat fb n twitt..well fb menang..ramai org respon..but tweet? no response :D

Nadia Khan. said...

twitter bosan kott? hahaa

wirdawahid said...

faracun : ohh mcm tuee ke... heeee yes! FB sambutan menhangatkan.he

N.K : hahaha, yes dear. i tengok pun cam bosannn je ;)

Sofea dean said...

haha begelak fea baca ni ,entry ringkas tapi comel (:

wirdawahid said...

hahaha. comel ke?
thanks dear :)