JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Tuesday, December 14, 2010

SUSAH NAK PERCAYA?

grrrrr
salam semua
hari nie korang rase lonely tak? bosan? alone? (same je tuh)
sebenarnya, aku rase , dalam diri nie ade sedikit part yang tak happy lah. bukan semua sedikit je.
memang dalam dunia nie xde manusia yang sempurna, tapi sekurang2xnya kita cuba yang terbaik.
kisah peribadi aku dulu , buat aku makin teringat2x
makin nak lupa, makin aku ingat
apa maksud tue semua ek? padahala aku dah berjanji dengan diri aku tak nak ingat tue semua
semua tue menyakitkan

apa perasaan korang bila ada insan yang korang sayang tak percayakan korang?
korang rase cmne?
aku bukan ape, ni bukan kali pertama jadi kat aku, before nie dia selalu gak curiga dengan aku
tapi aku sabar, wat bodo je.
padahal aku tak main kayu2x pun belakang dia. aku setiaaa waa.
betul tak tipu *__*semalam sesaje je gedik aku sampai. anta la mesej miss u kat dia!
dia boleh taye aku HANTAR KAT SAPE NI?
adessss, terdapat kepedihan di situ cuba menyelinap masuk perlahan2x ke dalam hati aku ni
aku terus tak balas mesej. sebab aku pernah cakap kat dia yang aku xkan anta mesej bodo tue kat orang lain. lol !
kata2x sape nak percayakan?
pas tu tetibe dia anta msej
sorry sayang ..
adakah masih bermakna? selepas dah curiga kat aku nak sorry2x segala pakai sayang2x!
geram geram geram
kalau boleh tak nakkk contact diaa je. menyakitkan hati tau tak!
yang aku pelik, dia nie tak bape nak percayakan aku, takut aku ade laki lain.
yang dia nak sangat kat aku nie ape gak?
*aku pun gatal nak kat dia gak
haishhh, bengang beb, bengang..
sampai bila semua nie? perlu ke teruskan benda tak berfaedah semua nie?
baik aku belajar dapat result gempak2x gembirakan hati mak bapak aku dari dok bercintan cintun ni kan kan kan?
iyeee kan cepat!

selit picture jap
bengang kot time tuu. spoil mood nak bermanja durja je. hahaha
benciiiiiiii!
lepas nie tak nak hanta dah mesej suprise cam gituu.
suprise ke? heyy seprise oke, sebab aku mane ade nak miss2x love2x nie.
susah lol sebab aku segan nak ckp benda2x alah tue semua.
heeee, thats y aku ckp time tu gedik aku smpi :P
okayy gelak dan jelikkan aku laa,
did i care?

wow! terlalu personal kot entry aku kaliiii ini. grrrrrr

btw, xsuka sangat citer pasal BF kat orang :)
tapi dah geramm sangat kot. hati nie dah keringgg bila dendan dia!
dah wirdaaaa, kau jangan nak menyesal , yang betul2x depan mata kau dulu kau campak begitu sahaja, nekadd nak dengan hidup nie kan?? so jangan nak merungutttgutgutgut.


7 comments:

syafila abidin said...

hehe, sabar je k. maybe dia terlalu takuuuttt sgt awk tinggalkan dia. mmg menyakitkan bila org tak percaya kat kte , tapi benda tu agk normal kalo dia still rasa bersalah. dia mintak maaf , kan ? so, dia sedar apa dia buat tu salah. kali ni awk maafkan je dia okay. kalo beribu kali dia buat camtu gak , just terus terang je sbnrnya apa yg awk rasa. tak pyh pendam2 lg :)

wirdawahid said...

ohh dear. thank you so much syafila :)
baru rase boleh nak tegur2x dia, sebab sedarkan wirda dengan perkataan maaf :)

okay. really appreciate it ;)

E.d.Y said...

sabar k..jgn peningkan kepala dengan benda remeh temeh ni

erawr said...

sabar wirda. :) memang geram bila bf tak percayakan kita. dia syg tu. :)

wirdawahid said...

edy : yes u're right. terlalu remeh kot nak dirisauu kan :)

erawr: :) okay dearrr, i tengah sabar la ni :)

iema LELA said...

ilek k...

hahahah...lelaki nie kekadang pelik2 je kan...

anyway sabar selalu...:D

wirdawahid said...

iema : haah kann, kenapa la dorang nie pelikkk sangat. ishh. heeee. thank you :)