JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Wednesday, December 15, 2010

MAKE OVER !

salam
korang semua sihat2x cantik2x tak hari ini? aku tak mandi lagi nie. hahaha
TAK! tipuu je.
hari ie ingat nak kuar pegi ts tapi tak jadi la pulokkk jadi kita teruskan aktiviti harian, apa lagi kalau bukan facebook dan blog
rinduuu la kat ma, wirna adik tecik yang nakal+tak leh dok diam+suka cubit+gigit jari orang tak hengat dunia, bila gigit jari sendiri perlahan je! pandaiii kan dia..hee
tadi kol ma nak cakap dengan wirna, tp dia tak cakap, ma cakap dia senyum jee
memang la, sebab adik aku xleh bercakap lagi la weii, umur dia dah setahun tapi xleh bercakap lagi. lambat kah itu wei? grrrrr

tadaaa, nie wirna..dulu tecik muka lain, besar dah lainnnn kan:)
muah! rinduu nak geget lengan n pipi dia. *my port okayy
tapi sebelum aku cakap dengan ma tadi, abg aku yg jawab. aku cakap la kat dia nak cakap dengan wirna, punya lama aku tunggu pas tue wirna cakap la bahasa baby
aku pun dok la main2x dengan dia, tegur
"wirnaaaaa,haaipppp wirnaaaaaa, watpe tue? akak rinduuuuu"
tetibe bunyik lain macam lak suara.
dah tue adik aku widya dia cakap. tue zafiq la ngek!
hahahahwawawawa , mcmne la aku xleh nak cam suara dia tue.
okay2x, panjang lak aku melalut. back to the story
hey!
aku masuk make over contest
yes i know, aku xlawaaa macam dorang2x yang lain. but at least aku try.hee
mula cam xyakin kot, tapi si hadikk aku tue la bukan main lagi dia nak join. aku pun join.
tiga orang yang join, aku, widya n k.ila ade sorang member aku.
..
.
.
.
.
.
..

wirda the bajet hot
widya, model dari indon bertuka afrika mari.hikhik
shhhh, jangan bagitahu dia.
*dia dah la stalker aku
yeahh! k.ila my kawan okayy
salam kenal yee.hee

oyehh, korang...tak kan tengokkk je? *muka sedih.
jom la like pic nie kalau nak nengoks antara kami nie menang! heee
sape tak menang dalam bertanding beb? betul x? betul x?
xbetul saya sepak awak
nampak sangat awak terlalu hipokrit.
ngehhhh3x

kat mane nak like? haaaaaaaaa. aku pun tak tahu. jap aku skkodeng2x link nie

WIRDA AZURAINIE
WIDYA AMEIRA
KAK ILA

TAPI!
before tue korang kena la klik
NUR HAMIZAH ZAHRA

add beliau kat facebook dulu.
ala, jangan risau dia approve kejap je coz she's always on the line ;)
heee, jadi kalau korang rase baik hati
luangkan 2minit mase anda untuk kami bertigaa ye!
jasa anda amat kakmi hargai
*haiishhh dah macam hape daaa nie.
haa, facebook aku sape yang xada lagi silalah dapat dipasaran sekarang
sedang hangat! harga promosi sekarang
hekhukhak
buat lawak bodo sekejap
jangan segann +siluuu nak add gua la ek? haha !
kehadiran anda kehappyaan saya! tauuu


korang nampak tak macam aku namapk?
aku nampak macam cerminnn. hee
we're twin tak sama!


nampak aku ke kak ila yang macam artis? ngeh3x. hahaha


jadi apa tenung2x? jangan lupa likee tau! muaxoxoxo

p/s : pakai lengan pendek ingat an nak amik gambar muka je, xsangka dorang PAKSA (penipuan berlaku ) i posing


3 comments:

Miecyber said...

Anggun Da Boom....

wirdawahid said...

kebabommmm ! haha

fasha said...

yeyeh..santek pun kamoo..:)