JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, December 2, 2010

kenapa marah si mamak?

haishh. salam.
nampak tak diari? tajukk aku sangat prihatinkan? heeee
tue la pasal.
nie pasal sorang mamak bawak kete mecedes pas tue ngorat aku.
ajak naik kereta dia.
then aku ikutlahhh.
tibe satu simpang dia bagi aku hadiahhh besarrr punya.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
*__*

korangggggg....
janganlah percaya. tue cerita karut bin marut jelahhh
heeee, kalau ye pun mamak tue bawak kete mecedes.
xdelahhh aku nie gila+desperate sangat nak hikut dia..
wahhhhh lagi2x bagi aku hadiah.
BOHONG semua tue! okay?jangan percaya.!
hakhukhekhukhakhek.

sukaaaaaaa kauuuu ye menggebangggg ceritera hidup.
yucks!

okay aku serius nie.hurmmm, mcmne nak mulaa ek? aaaaa
macam nieee la
sape suka marah mamak??
oh adakah agak laju soalan aku sehingga tidak mengambarkan situasi.
okay2x meh aku ceritakan satu persatu.
tapi jangan sampai dok laluq+mamai bace.
almaklummmm laaa, penulisan budak mentah . huaaaaa

tadi aku g lepak kedai mamak dengan siti nurhaliza. hehe.
hebat tak aku? haaaaaa.
nampak tak menipuuuu gilerr? xberagak langsung kau ekk.
haaa, nak yelit jap. tadi aku g klcc aku jumpe leez af. dia dok usha aku. haha
xdelahh. dia tengok aku tapi aku xperasan tue dia. so tak tersenyum la aku kat dia.
leez tue dulu sekolah sekali dengan aku. tapi bukan sekali. tempat sekolah same.
kitaorang duduk dalam kem.
so bila dia masuk af mau tak meletup kem tenteraaa tue. hahaha
(bangga jap)

dah sambung2xmane tadi? haaa, lepak dengan abg aku n kawan dia. bukan dengan datuk siti. tue propa lebey.
pas tue adelah sorang mamat nie.
selamba kambing je dia pegi marah2x mamak tue.
kata nie bukan air suam ! nie air panas. blablabla.
aku nengokk je si mamak tue.
kesiaaan betul dia kena maki kaw2x baik punye depan orang.
*takdelah kaw sangat. tapi dah depan orang. tak kan xmaluukan? malu tak ? malu tak?

so..kat sini aku teringat, before nie ade gak aku lepak kedai mamak dengan kawan aku lelaki la.
dia pun perangai sameeeee.
main marah je mamak tue.
kesian kot
dia mamak/india pape jelahh an.
mungkin tak paham dengan apa yang kita cakap tak pun kita cakap perlahan or laju sangat.
so dorang nie lambat sikit nak faham pe kita cakap.
kalau silap or tak dengar tak payah la wat macam tue.
malu kot dia.
kesian hati dia
wahhh kauu wirda, kesian kan hati orang lain.
tulus+mulusnya kau.
ehhhhh! ni betul2x kesiannn okaY! xde main2x.

tapi betul laaa, majoriti especially, lelaki.
sukaaa sangat marah2x mamak selamba badak dia.
teringat pulak masuk aku g casting berlakon(wah kau, bukak buku lama.)
aku g la minum2x dengan abg yang bawak aku g casting.
dah order air. air pun sampaiii.
abg sorang nie order air bali.
tetibe dia maki mamak tue kawwwww punyee okayy.
sebab apa nak tahu? hauhauhaua
sebab bali dia sikit dalam air.
perghhhh, benda tue pun nak marah ke??
ish! xpatut la.
bersama menjaga hati sejagat.awwww ;)



ingat kau sorang leh wat muka model? wahh aku pun bolehh.walau camera menggunakan enset yang ketinggalan.hahaha
nie muka POYO namenyerr.
biarlah. nak jugak mengedik.

2 comments:

SHYLA said...

lezz af pon kawan suha okey!
hahah keck je dunie...
mamak tu wangi tak wei hahahha

wirdawahid said...

haah. aku baru ingat leez membesar dengan suha.hehe
hurmm ekau hidung aku tersumbat. xbau lak dia. haha. mengong puye soklan :P