JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, December 27, 2010

KEMBALI KE SEKOLAH



Assalamualaikum
wewittttt
sape yang sekolah tolong be prepare yeee, cuti hanya tinggal sejengkal jari je. cukup jari nak kira cuti tinggal bape hari. hehehe
okey jangan marah la adik-adik kita same la akan start belajar semulaaaaaa

3 januari
class will be start

bila semua akan mula busy , nak sekolah beli baju sekolah baru, kasut baru, beg baru, alat tulis baru, pensel box baru, kalau boleh yang dalam2x
pun nak baru. ahaks !
so membuatkan aku teringatlah pada zaman-zaman sekolah aku dulu
bangun pagi2x sebelum subuh lagi sebelum la sangatkan mandi . sejuksejuksejuk. (menggigil2x. sila gigil2x kat bibir anda dan genggam jari seperti kesejukan! sekarang !haha)
lepas tue berlari2x anak kecil comel2x pakai baju siap2x breakfast!
yeaaaa, dulu aku xsuka breakfast pagi. xde selera
tapi since dok asramaaa woo sampai sekarang u know. cant't live without breakfast!
pastue pegi sekolah dodok dalam kelas bergeng aspuri tunggu sorang-sorang sampai.
jap aku nak tunjuk la muka aku berpakaian sekolah. walau
aku tahu nampak sangat pelajar yang berdisplin aku teap rase malu. HAHA
korang kena ade dua syarat

PERTAMA : kerutkan dahi korang , pastu angkat kening bagi berlapis2x dahi korang lepas tu angguk2x tanda ooo nie wirda rupanya

KEDUA : tutup mulut! jangan bunyi suara yang aku tahu korang nak melampiaskan gelak korang di siniii yewww

oke ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



okay nie muka sememeh aku mase skolah dulu. nie time form 5, cerah la sikit nampak jugak la muka aku. nak tunjuk yang form 1 memang comot habis la kann...hahaha
aku dulu form 1 suka pakai kain labuh, sampai orang ka
ta aku nie tolong mak cik yang sapu koridor kat sekolah.haha
tapi memang betul pun. pas tue balik, gasak
aku memberusssnyeeee. kotoq!
lepas tue tahan la sikittt xdelah labuh sangat dah :D

lepas dah dodok2x mengumpat yan
gmane sempat
tibe2x

kringg...kring...kring....

okay cuba dengan sedaya upaya untuk mengangkat
bontot yang hampir panas duduk tue bangun untuk ke perhimpunan pagi.
DULU gua citerr lu sekolah melaka tmpt aku tue, perhimpunan rasmi pun xleh dodok
grrr, habis bersemut nak pitam2x dan kaki kepala aku beb
sebab bese sekolah k.l confirm semuan leh duduk. apa leh
buat sabar je la. kalau cakap sikit xpe,
nie berjela2x~
ade gak la 1jam stgh xkurang tak lebih. haha

pastue dapat pengetua baru, leh laa merasa duduk perhimpunan pagi kann
aku xkisah sangat la perhimpunan hari2x biasa, tp yang
rasmi tue yang tak tahan sampai rase nak lari, nak ponteng nak pura2x sakit pun hadoooo :P

dulu mase kat k.l tudung aku dah macam muncung piranha tau tak


haaa, jangan gelak lepuk kang!
hahahahha, kalau boleh biar nak nampak betul serkup warna apa aku pakai.hahahhaa
aipp, jg gelak. aku xpe.
*maluu seyhh
tapi betul la. nie la aku mase dolu2x nie mase form2,3 lupaa sudaaa
tapi kalau aku pakai serkup itam tau lak aku nak tutup. ngeh3x.
kang kalau nampak tak pasal2x aku kena tahan dengan

suruhan-suruhan guru pengawas. tak kuasanyaaaaa !

tapi telah bertukar wajah yang lebih normal dari biasa.
nie pun mase form 5, form 4 pun lebih kurang nie je. tp comot sikit laaa. haha
tengok? pakai celakkk tau g sekolah. kau ada? haha
sesungguhnya wahai kaum yang membaca aku adalah insan yang rabun
kasihanilah aku :(
tapi selalu aku pakai lens kat sekolah, aku ingat lagi first lens aku pakai warna biru !
haha, xpayah la nak gelak sangat, mmg xsesuai pun
kulit hitam pakai biruuu. hahaha
xpe2x, then aku tukar hijau semua nie keje bapak aku lah.. sampai hijau tue aku kena kutuk kaw2x punye dari satu minah yang tak puas hati . haha
aku xkan lupaa laaa ayat dia yang lucah tue mengejek aku ! tapi xpe, aku maafkan kauu wahai minah. at last dia pun pakai gakk la wei lens warna hijau. hikhikhik
nampak disituuu mengapa dan kenapa dia mengejek aku. hahahha
tue mase form 2, okies, budus2x lagi.
:P



wirda mokk ! dulu aku gemokk
berat aku penah capai 56 kg
tue kott yg dorang dok kata aku buruk tue
tapi pas lepas habis sekolah aku diet sekejap je. then keje kuat an aicececece
kuat laaaa ! housekeeping gituuu dah berjaya menurunkan hingga 47kg okiess
jangan nak sengetkan mulut. jeless la tue. :P
haha ,dulu problem aku an malu nak jalan2x n berdepan dengan orang tersayang masa tuee la, tapi sekarang aku lebih confident nak jalan depan sesiapa walau depan fahrin ahmad. awwwww


dan sekarang after make overr katanyeeee. haha
papepun ini muka sangat plastik !
buruk tak? sape cakap buruk muncungkan mulut T__T

No comments: