JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Friday, December 3, 2010

JANGAN MENANGIS WIRDA!


salam readers semua.

mood : sayu+sedih+baru habis melalak+nangis (overrr kan aku?)

wirda, janganlah menangis dah.
nape mudah sangat air mata nie mengalir wirda? kau tahu tak, aie mata kau tue sangat berhargaaaa. kau carilah kat mydin ke, chow kit sekalipun. kau xkann jumpe dah air mata yang dah jatuh tue. yang dah lap2x guna baju kau tue, yang kau dok lap2x guna towel kau tue konon nak sorok dari mak la. takut dia perasan. kang malas nak menjawab soal sesi jawab soalan kuiz secara mengejut.

kenapa aku masih lagi boleh sabar dengan nie semua?
walaupun sebenarnya aku sangat sangat sangat penat.
dia selalu buat aku menangis.
dia selalu buat aku sebak, sakit, pedih.
tapi nape aku masih kuat dengan dia?
apa yang kurang sebenarnya? apa yang menjadi maalah sebenarnya?
kenapa tak pernah hargai peluang?

apalah keputusan lepas ni ek?
aku rase xleh nak teruskan je.

penat layan semua nie. boleh tak nak berlagak single sekejap? waaa.
mesti best kot. xpayah nak jaga hati, terasa hati, iri hati. hahaha
:P



4 comments:

SHYLA said...

heheheheeh ak hanya mampu hehehe je... ^___^

ko gile!kang mak die baca cm ne nih?

wirdawahid said...

aihhhhh. jgn nak hehehe.
mak dia bace? biar laaaaa. :P

erawr said...

jgnlah bersedih sayang. hehe even tak tau cite, cheer up okay. :D

wirdawahid said...

heeee. thank u dear!