JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, December 30, 2010

HAPPY ANNIVERSARY


Assalamualaikum

helllowwww ~!

tepat jam 12 tadi aku dengar ade bunga api sedang menari2x atas langit.
aku terpikir, apakah dan mengapakah?
lantas tengok tarikh.
oh yes, mereka sedang menyambut anniversary aku dengan si dia. HAHA
gilerrr propa
aku tak tahu apa maksud bunga api tersebut mungkin
tahun baru atau atas kemenangan MALAYSIA
alhamdulillah malaysia menang lagi :)

walau dalma keadaan hubungan yang baru je baik tadi
kira tak berapa nak stabil
aku still happy sebab hubungan kitaorang nak cecah 4 tahun untuk tahun ini.dah tak leh nak tipu dah. banyak yang dah kitaorang alami dalam tempoh masa yang panjang nie.
panjang la snagat. haha. panjang la weiii ingat senang nak sampai ke tahao nie. walau orang kawin 20 tahun leh cerai. aku xkisah la korang nak cakap apa.
jodoh pertemuan di tangan tuhan, kita sebagai
hambaNya mendoakan sahaja:D

yes aku dengan dia mula terjebak dalam cintan cintun nie mase aku hujung form 2. HAHA
agak comot dan berhingusss tersangattt la kan
pernah mase form 5 break sekejap kerana mungkin ada hikmah yang tersembunyi ;)
dan sehinggalah kini kami tetap bertahan :D

HAPPY ANNIVERSARY again mohammad sabri
wirda sayang abang walau kadang abang sangat menyakitkan hati.
HAHA
esok nak kuarrrr jugak ! wek :D

3 comments:

padle said...

hepi anniversary!

Fxysche Nas said...

wow..happy Anniversary !!! =D
bukan mudh nk mmperthnkn cinta kn..
moge kekal hgga ke jinjg pelamin..dan ank cucu bahagia hgga akhir hyt..aminn
hehe..mcm ucapan kawen pula ..=p

wirdawahid said...

padle : thankkk you :)

fxysche nas : yehaaaaa. tau xpe. bukan mudah kalau xde kesabarab dan kejujuran beserta kepcaYAAn di campurkan dengan kefahamna. hehehehe.
haah la, nnti kawen nak ucap apa lak? hehehe
thank dear ;)