JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Monday, December 20, 2010

FATIN LIYANA dan WIRDA



assalamualaikum

sekarang tengah waktu semua orang dok berdengkur. tapi aku?
tidakkkk, aku rock bebeh! xtidoo awal. hahaha
kebiasaanya, aku bukak FB mesti aku bukak BLOG
TAPI
malam ni tidak, sampailah jam menunjukkan pukul 3.57 pagi baru aku bukak
so tengok2x follower aku copattt je naik 90 .hehe
memanglah nilai bagi korang sangat cinonet TAPI bermakna kot buat aku. sebab baru aku tinggal bape jam. sebelum nie aku tinggal berhari2x baru sorang dua follow :)
heee, thanks ya yang baru follow
blog ini tak hebat, penulisan punnn terkucar terkacir

jadi takpelah aku terus untuk melihat sesape yang dah update blog.
sebab memang aku suka tengok blog2x yang terupdate, tidak terkhazanah begitu rupa kannnn
aku tertarik dengan satu tittle ni
beselah nama dia an dah macam jadi satu heart attack kot kat aku.haha
overr gilosss kau~
kira semua tentang dia aku nak baca la gituuuu
tetibe aku tersentap
harap korang sentap jugak la. xsentap buat2x la sentap sebab aku sekarang tengah berdarah kacukan eh silap
berdarah gemuruh !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sila klik kalau korang tak bape nak nampak apa yang cuba diperkecohkan oleh aku

nie la yang aku cakapkan tetibe darah gemuruh aku naik. bak kata kak atin adrelin ke adrelina. hentam jela. hahahaa
sebab! yang baju pink tue hakuuu . ngeeee*sengih gigi

korang mesti ngah pikir apa yang sebenarnya nak cuba aku sampaikan.
heee, meh aku citer secara ringkasnya tidak melebihi 60 patah perkataan, kalau lebih hengkorang buat2x tak tahu suda laaa

aku selalu mengendap blog bangku kosong tuannya bernama hasrul hassan nie, suka comment2x kat entry dia
satu hari ade pasal blogger cantik dan handsome
aku pun komen la sekaki , tetibeeee
ini yang aku dapaat! hencik hasrul botol2x buat saya terharuuu woooo

korang nak tengok sendiri korang boleh la klik link yang telah di sediakan :)
hencik hasrul wat nie kira cam promote blog la. haha tapi blog kak atin dah femes :)
sambil2x tue korang boleh la follow hencik hasrul , sebab entry dia semua best2x oke
xpercaya jugak?
fine, up to u. gua touching here "="
tapi kena klik jugak! sebab sedang banyak yang diperancangkan untuk followersnya ;)


BANGKU KOSONG


3 tahun kemudian

hey! touching saya dah habis.heee
apakah? anda plak yang touching? janganlah begituuu
life is too short to touching2x la dearest
*pesan kat orang pandaiiiiiiii. haha

btw, selepas aku tengok tue baru aku pasan, follower aku naik kerana apa :)
thank you very much hencik hasrulhassan :)

dan kak atin, kalau boleh kita berganding kat luar plak. hekhakhuk :P

*tinggi botol angan2x kauuuu

okay! mau kroohhhh krooohhh!

12 comments:

hamzah ian said...

fatin mmg cun

wirdawahid said...

KANNNNNNN. comel !

Sofea dean said...

fatin liyana dan wirda ,haha great !dua2 cntik (:

blog bangku kosong tu dpt tlg blogger yg baru2

wirdawahid said...

haha. x . kak fatin liyana je yang cantik.
heee

haah, fea follow jugak ek?
terima kasih bangku kosong ! :)

Aimi Bahari said...

dua2 memang cantik! style tudung seakan sama jee. hee

E.d.Y said...

dua2 mmg terbaiklah

wirdawahid said...

aimi : thank you dear :)
sekarangkand ah ramai yang pakai macam tue :)

edy : hahaha. dan2x dua2x terbaik. kak atin je terbaik. heeeee

hasrul hassan said...

Salam ..
uishh tak sangka naik nama kat sini .. mekasih mekasih .. pomot sekali blog merapu saya tu ... nanti kalau saya ada duit baki dalam tabung anak saya ... saya belanja ais krim baskin robin yer .. lalala...

wirdawahid said...

hahahhaa. hencik tolong promote saya pun tolong jugak ;)
wahhh,kesian anak hencik dikorek tabungnya.
simpan je untuk belajar nanti ;)
hehehehhee

IFA Athirah said...

fuyo!!!bestnye! lg 1,u cntik!!!!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

wirdawahid said...

IFA : thanks dear. yang cantik tu hanya pinjaman dariNYA :)

AIMAN said...

fuuuuu... tahniah =)