JellyPages.com

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

"kehidupan ini penuh dengan kejutan"

Thursday, December 9, 2010

CHANGE HEADER

salam.
merujuk pada entry di atas and kornag pun dah nampak kan header aku bertukarr.
so itu la yang aku nak bagitahu.
btw,
memanglah orang kata kalau aku wat cam gini nampak cam aku betul2x salah.
tapi papepun untuk kebaikan aku jugak.
semakin ramai orang cakap macam tue,
mood blogging aku makin pudar
so u all yang dok mengata i.
adakah i still nampak macam kak fatin liyana?

kalau still jugak, i tak tahulah.
dah sah2x korang semua jeles kat akulah tue.
hahaa.
papepun, korang jangan ingat aku takut dengan korang sebab aku tukar header nie
sebab korang perlu merujuk bait2x kata aku kat atas tu.
bukan nak cari musuh.
thank you :)

p/s : kak ezan yang baik hati tue kata nak buat yang baru tuk aku. tapi aku kata tak payah, mcm menyusahkan je. tapi kalau dah buat. why not *__*

5 comments:

E.d.Y said...

header simple but nice

asmaroro said...

comel la header you!

wirdawahid said...

edy : yup. simple kan. nice tue tatau laa. hee :) thank you.

asmaroro : heee, thank you dear ;)

SHYLA said...

letak header ni jelah....senang wei

wirdawahid said...

heee. okayy :)